  • 1. Data: 2003-07-17 09:47:48
    Temat: Uwlaszczenie uzytkowan wieczystych - jak w praktyce?
    Od: darek <d...@o...pl>

    Zgłaszałem już ten wątek, ale jakos nie widać odzewu ze strony
    Szanownych Koleżanek i Kolegów.
    Mam jednak nurtujące mnie wątpliwosci i sam nie wiem, czy nadal je
    drążyc...
    Czy nie ma innych zainteresowanych na tym forum, czy też wszyscy
    wszystko wiedzą, tylko ja jakis taki nierozgarnięty? ;)
    Może problem za trudny?! ;)

    Jest nowa ustawa i co dalej?
    Jaki z niej pożytek, skoro w kolejce w urzędach gmin leżą wnioski o
    przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własnosci na mocy ustawy
    poprzedniej?
    Kolejne zaskarżenia z Trybunałem Konstytucyjnym włącznie są pretekstem
    do niezajmowania się tymi wnioskami.
    Może bardziej konkretnie: jest sposób na uzyskanie stosownej decyzji w
    urzędzie, gdy szanowny urząd nie wyrazi ochoty na nieodpłatne
    uwłaszczenie, bo wiadomo, gmina na tym traci?
    Jesli nie, to po jaką cholerę ta cała syzyfowa robota naszych jasnie
    wielmożnych parlamentarzystów?

    No i cóż - co z tym problemem począć? Proszę o wypowiedzi.

    --
    Darek

  • 2. Data: 2003-07-18 15:36:56
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy nie ma innych zainteresowanych na tym forum, czy też wszyscy
    > wszystko wiedzą, tylko ja jakis taki nierozgarnięty? ;)

    Obawiam się że czas wakacyjno urlopowy nam nastał w pełni i nie ma tych
    którzy mieliby cos do powiedzenia.
    Dla mnie temat obcy, sorki
    JO