  • 1. Data: 2003-06-12 11:21:41
    Temat: Uwaga - złodziej ATALANTA
    Od: "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie !!

    Byłem właścicielem małej firmy Konstal-bud oszukanej przez
    szczecińskiego developera o pięknej nazwie ATALANTA Sp.z o.o
    mieszczącej się na ul. M. Konopnickiej 32 Od dwóch miesięcy nie ma
    zamiaru rozliczyć się z wykonanej pracy. Moja firma
    od dwóch miesięcy nie prowadzi działalności z uwagi na brak
    pieniędzy. Nie mogę się rozliczyć z Urzędem Skarbowym oraz
    ZUS-em . A developer Atalanta śmieje się z polskiej rzeczywistości i
    systemu prawnego. Buduje mieszkania i swoje biuro za
    czyjeś pieniądze , które nie płaci już kilku firmom.
    Mojej rodzinie brakuje pieniędzy na chleb i utrzymanie mieszkania,opłaty
    a developer ATALANTA ma w nosie polskie prawo.
    To on dyktuje warunki dla wszystkich. GDZIE W POLSCE JEST
    SPRAWIEDLIWOŚĆ?

    JEST TO OSTRZEŻENIE DLA WSZYSTKICH MAJĄCYCH KONTAKT Z
    TYM DEVELOPEREM.

    Bardzo proszę o pomoc. Ten drań Pełnomocnik Piekarski z Atalanty
    spowodował iż mam ogromne problemy z US i ZUS.
    Spowodował iż jestem bezrobotnym , bez pieniędzy na utrzymanie
    rodziny, mieszkania.
    Jeśli są osoby zainteresowane walką z takim draniem -złodziejem
    proszę o kontakt.

    Z poważaniem:
    inż.Robert Kubanek
    r...@p...onet.pl
    Szczecin

  • 2. Data: 2003-06-12 12:49:22
    Temat: Re: Uwaga - złodziej ATALANTA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli wierzycieli jest kilu, to zamiast bezproduktywnie słać maile
    powinieneś już być w prokuraturze albo na policji. Zwłaszcza, jeśli istnieje
    przynajmniej jedna firma, której nie wypłacił należności w sytuacji, gdy
    należności nie wypłacił przed podpisaniem kontraktu innej firmie.

    Zamiennie albo równolegle pozew do sądu z wnioskiem o dokonanie tymczasowego
    zabezpieczenia na hipotece budowanego przez niego domu. Wówczas nie
    odsprzeda tego, dokąd nie zaspokoi Twoich roszczeń, bo kto kupi nieruchomość
    z taka hipoteką.