  • 11. Data: 2017-07-25 13:11:12
    Temat: Re: Utracił paszport. Nie wie, co zrobić
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-24 o 23:04, z...@g...com pisze:

    > Gdyby obywatel nie byl kretynem, to wiedzialby,
    > ze najprosciej jest zadzwonic do odpowiedniego urzedu
    > i zasiegnac tam informacji.

    Spotkałem się z opinią ze kretynem jest osobnik który preferuje
    rozwiązania kosztowniejsze.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-07-31 00:29:01
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 24.07.2017 o 23:04, Liwiusz pisze:

    > Tylko wówczas "trochę" drożej kosztuje wyrobienie nowego. Chyba że się
    > poczeka, aż ten stary, zgubiony, straci ważność.

    "pan tu napisze, że się zagubił przy przeprowadzce, będzie bez
    dodatkowej opłaty"

    Łukasz

  • 13. Data: 2017-07-31 07:25:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 00:29, ddddddddddddd pisze:

    > "pan tu napisze, że się zagubił przy przeprowadzce, będzie bez
    > dodatkowej opłaty"

    Będzie, będzie, bo to, że się zagubił przy przeprowadzce, to wina
    przeprowadzającego się.

    Jak po terminie ważności paszportu, to nieważne, ale jak przed, to by
    trzeba było ściemniać, że ukradziono.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-08-02 17:31:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Spotkałem się z opinią ze kretynem jest osobnik który preferuje
    > rozwiązania kosztowniejsze.

    Ale kosztowniejsze w zielonych? Czasie? Wysiłku fizycznym? Bo nie u
    wszystkich priorytety są takie same :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz