  • 11. Data: 2004-12-19 10:23:12
    Temat: Re: Uszkodzony towar bez gwarancji, czy jest szansa na wymiane lub zwrot pieniędzy?
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    > Oczywiście - jednak pytanie dotyczyło szansy na wymiane lub zwrot
    > pieniędzy. Prawnie jest to bardzo trudne a dobra wola gwaranta/producenta
    > zawsze jest uzależniona od jego woli.

    zgadzam sie, ale ta dyskusja dazyla do tego zeby Macka C zniechecic do
    skladania reklamacji, co wg mnie nie powinnismy czynic.

    IRek

  • 12. Data: 2004-12-20 00:21:27
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik Maciek C napisał:

    > Nie pasuje, pozatym to się wiąże z pruciem torby, a to by zepsuło cały jej
    > urok... ;/ Mysle, ze jesli kupuje torbe za tyle kasy to mam prawo wymagac
    > aby sluzyla dobrze przez jakis dluzszy czas. Pozatym uwazam, ze w tym
    > przypadku tlumaczenia, ze urwalem to sam, lub, ze sie zuzylo sa
    > bezpodstawne, poniewaz to do tego sluzy i ma wytrzymac dlugi czas
    > uzytkowania...

    taa, a jak chcesz to okreslic ?
    400zl = 5 lat uzytkowania w umiarkowanych warunkach
    1000zl = 20 lat , przy extremalnych warunkach
    ?

    jasne ze skoro placi sie kupe kasy to wart oby taka torba byla
    praktycznie niezniszczalna ale nie oznacza to ze tak musi byc .
    Mam plecak kupiony za naprawde kupe kasy i jak narazie to zniszczylem
    tyle rzeczy, a jego mi sie nie udalo.
    Ma wieczysta gwarancje chyba nawet (ale przy takiej jakosci to sie nie
    dziwie)

    --
    fi5h

  • 13. Data: 2004-12-20 00:24:26
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik Irek napisał:

    > wg mnie mozesz zlozyc reklamacje. Reklamacje musza przyjac i musza dac Ci
    > odpowiedz co 14 dni.
    > Nic nie tracisz. Ustawa mowi wyraznie, ze do 24 miesiecy mozesz reklamowac
    > towar jesli jest niezgodny z umowa. Wydaje mi sie tez ze producent tej torby
    > (jesli jest taka droga jak piszeszz) nie bedzie robil problemow i wszyje co
    > potrzeba i odesle torbe. Niestety moze to trwac dluzej niz 14 dni, ale
    > dostaniesz naprawiona torbe.
    > Irek

    taa jasne, jesli to np. HAMA to dupa, nic nie dostanie, bo oni maja
    podobne podejscie do klientow jak sama nazwa wskazuje, nie raz sie
    przekonalem o tym.
    "Uszkodzenie mechaniczne w wyniku nieodpowiedniego uzytkowania.."

    fi5h

  • 14. Data: 2004-12-20 00:27:26
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik Irek napisał:

    > zgadzam sie, ale ta dyskusja dazyla do tego zeby Macka C zniechecic do
    > skladania reklamacji, co wg mnie nie powinnismy czynic.
    >
    > IRek

    wiesz, skladac reklamacje bo zupa byla za slona tez nie ma sensu.
    Czasem trzeba liczyc sie tez czy jest sens czy nie ale patrzac na wade a
    nie na to czy sie uda.

    Skladac reklamacje to mozesz o wszystko, a noz sie uda, ale czy ma to
    jakas logiczna podstawe ?
    Szkoda czasem nawet kasy na polecone, ktore trzeba bedzie wysylac pewnie.

    --
    fi5h

  • 15. Data: 2004-12-20 09:48:04
    Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl>

    fi5h wrote:

> [...]
    > przekonalem o tym.
    > "Uszkodzenie mechaniczne w wyniku nieodpowiedniego uzytkowania.."

    Hmm, nie kupiłem torby firmy Hama za kilkaset złotych :D Takich chyba nie
    mają w swojej ofercie :D

    Maciek C

  • 16. Data: 2004-12-20 20:33:49
    Od: stern <s...@p...net.pl>