  • 1. Data: 2007-06-21 22:38:25
    Temat: Uszkodzone oddajemy?
    Od: MiK^ <m...@t...pl>

    hey! Mam zapytanie tyczace sie ubezpieczenia AC- czy urzadzenia/
    samochody i
    inne, ktore zostaly uszkodzone w 100% nalezy oddac ubezpieczycielowi?
    Czy to on jest w takim przypadku wlascicielem ow sprzetu?

  • 2. Data: 2007-06-21 23:21:05
    Temat: Re: Uszkodzone oddajemy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Co do zasady nie, ale z reguły tak to normuje polisa i regulamin.

  • 3. Data: 2007-06-22 08:51:13
    Od: MiK^ <m...@t...pl>

    On 22 Cze, 01:21, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisa w wiadomo
    cinews:1182465505.556431.299000@c77g2000hse.googlegr
    oups.com...

    > Co do zasady nie, ale z regu y tak to normuje polisa i regulamin.

    Co w przypadku kiedy 'zlom' lezy rok czasu, ubezpieczyciel go widzial,
    pstrykal fotki, a ja go od tak wyrzucilem... ?! Czy znaczy ze cofna mi
    splate odszkodowania z policy AC?! Przecie nie bede rok czasu trzymal
    tego na podworku!? Albo?!

  • 4. Data: 2007-06-22 09:03:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

> [...]
    > pstrykal fotki, a ja go od tak wyrzucilem... ?! Czy znaczy ze cofna mi
    > splate odszkodowania z policy AC?! Przecie nie bede rok czasu trzymal

    jezli byla skoda calkowita, to miales zapewne do wyboru, albo odebrac cala
    kase i zostawic im wrak, albo dostales czesc kwoty i mogles sobie zabrac
    wrak

    jesli to pierwsze, to wezwij listem poleconym za potwierdzeniem odbioru
    ubezieczyciela do zabrania wraku w terminie XX dni, albo po prostu zapytaj
    sie go co masz z tym wrakiem zrobic i juz

  • 5. Data: 2007-06-22 11:03:06
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Co do zasady nie, ale z reguły tak to normuje polisa i regulamin.

    z reguły?

    KG

  • 6. Data: 2007-06-22 11:13:44
    Od: "emes" <e...@n...pl>

> [...]
    > inne, ktore zostaly uszkodzone w 100% nalezy oddac ubezpieczycielowi?
    > Czy to on jest w takim przypadku wlascicielem ow sprzetu?

    z innej beczki, ile czeka sie na wyplate AC gdy pojazd zostal skradziony ?

  • 7. Data: 2007-06-22 11:54:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "emes" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > z innej beczki, ile czeka sie na wyplate AC gdy pojazd zostal skradziony
    > ?

    teoretycznie, od umozenia sledztwa 30 dni

  • 8. Data: 2007-06-22 11:59:08
    Od: "emes" <e...@n...pl>

    > Użytkownik "emes" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > teoretycznie, od umozenia sledztwa 30 dni

    w trakcie tych czynnosci otrzymuje sie jakies auto zastepcze ?
    i jak dlugo zazwyczaj trwa takie dochodzenie ?

  • 9. Data: 2007-06-22 12:05:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > w trakcie tych czynnosci otrzymuje sie jakies auto zastepcze ?
    > i jak dlugo zazwyczaj trwa takie dochodzenie ?

    kpisz czy o droge pytasz? ;)
    jesli masz jakies wypasione ubezpieczenie, to byc moze dostniesz auto
    zastepcze, albo zwrot kosztow, ale to musialoby byc naprawde wypasione, a
    co do dlugosci dochodzenia to zalezy, ale z tego co slyszalem to od kilku,
    do kilkunastu dni

  • 10. Data: 2007-06-22 12:10:33
    Od: "emes" <e...@n...pl>

> [...]
    > co do dlugosci dochodzenia to zalezy, ale z tego co slyszalem to od kilku,

    po prostu nigdy nie mialem do czynienia z taka sytuacja, wiec chcialem
    zaspokoic ciekawosc.