  • 1. Data: 2009-04-16 13:56:32
    Temat: Uszkodzona faktura - Gwarancja
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    Witam, chcialbym oddac towar na gwarancje, ale mam uszkodzona fakture :/

    Tzn naderwana jest gorna strona kartki... kawalek danych sklepu. Data jest
    ok i pieczatka itp tak samo.

    Czy przyjmia mi towar na gwarancje ?

    Dodam ze dane na fakturze sa na osobe ktora mi sprzedala towar na allegro.

  • 2. Data: 2009-04-16 14:31:29
    Temat: Re: Uszkodzona faktura - Gwarancja
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 16.04.2009 Camis <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> napisał/a:
> [...]
    >
    > Tzn naderwana jest gorna strona kartki... kawalek danych sklepu. Data jest

    jeżeli by odmówili - możesz zarządać wydania duplikatu faktury i na jego
    podstawie zgłosić towar na gwarancji ;)

    > Dodam ze dane na fakturze sa na osobe ktora mi sprzedala towar na allegro.
    czyli masz fakturę, ale nie wystawioną na siebie? Cóż.. dobre pytanie :)
    Nie wiem.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 3. Data: 2009-04-16 16:27:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@d...plUSUN_ napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > jest ok i pieczatka itp tak samo.
    >
    > Czy przyjmia mi towar na gwarancje ?
    >
    > Dodam ze dane na fakturze sa na osobe ktora mi sprzedala towar na

    nie widze przeszkód - w koncu faktura jest potrzebna tylko po to aby
    udowodnic fakt zakupu w danym sklepie.
    Jak beda twierdzic, ze to nie ich faktura - popros o duplikat.

    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 4. Data: 2009-04-16 16:35:46
    Od: spp <s...@o...pl>

    Budzik pisze:

    > Jak beda twierdzic, ze to nie ich faktura - popros o duplikat.

    Jak mogą dać duplikat skoro to nie ich faktura? ;)

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-04-16 21:54:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jak mogą dać duplikat skoro to nie ich faktura? ;)

    majac numer i nazwe sprzedawcy prosisz o duplikat.
    Wtedy juz trudno zgrywac durnia ze "to nie nasza faktura"...

    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 6. Data: 2009-04-16 21:56:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:16042009.75E67335@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > majac numer i nazwe sprzedawcy prosisz o duplikat.

    I sprzedawca wysyła go nabywcy, a nie Tobie.

  • 7. Data: 2009-04-19 14:38:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I sprzedawca wysyła go nabywcy, a nie Tobie.

    nie raz brałem fakture w sytuacji gdzie to nie ja byłem nabywca i jakos
    nigdy nie miałem z tym problemu.