    From: staff <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
    Date: Mon, 09 May 2005 14:30:38 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@ajf230.internetdsl.tpnet.pl

    Witam,

    Niedawno przeniosłem swoją księgowość (KPiR, VAT) do biura rachunkowego,
    i księgowa powiedziała mi, że na podstawie ustawy o swobodzie
    działalności gospodarczej (usdg) powinienem mieć na dokumencie wpisu
    działalności do ewidencji kody PKD wszystkich rodzajów działalności.

    Nie mam ich, bo nie było to wymagane kiedy zakładałem działalność.
    Przejrzałem jednak tekst tej ustawy, i znalazłem tam tylko informację,
    że jak rejestruję działalność to te kody muszę podać, ale nie znalazłem
    żadnego zapisu mówiącego o tym, że jeśli mam działalność już
    zarejestrowaną, to muszę te informacje uzupełnić.

    To jak to w końcu jest? Muszę czy nie muszę?

    Pozdrawiam
    staff