  • 1. Data: 2007-02-23 23:16:24
    Temat: Ustawa o ochronie praw lokatorów
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Witam!!!

    Znajomy posiada mieszkanie, które chciałby oddać w najem ( szczęściarz :-) ).
    W necie znalazł Ustawę o ochronie praw lokatorów... ale była ona już tyle razy
    aktualizowana, że ...
    szkoda gadać :-(

    Ostatnią znaną mi poprawką jest Ustawa z dnia 15 grudnia 2006r. o zmianie ww. Ustawy
    podpisana przez
    Marszałka Sejmu Marka JURKA a obowiązująca od dnia 01 stycznia 2007r.

    Czy mógłby mi ktoś z szanownych grupowiczów przesłać aktualnie obowiązujący tekst tej
    Ustawy
    Szukanie w necie po stronach lokatorsko-czynszowo-wynajmujących nie dało oczekiwanych
    rezultatów :-(

    Karol

  • 2. Data: 2007-02-23 23:29:22
    Temat: Re: Ustawa o ochronie praw lokatorów
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Karol MARCHEWKA napisał(a):

    > Czy mógłby mi ktoś z szanownych grupowiczów przesłać aktualnie
    > obowiązujący tekst tej Ustawy Szukanie w necie po stronach
    > lokatorsko-czynszowo-wynajmujących nie dało oczekiwanych rezultatów :-(

    Człek uczy się szukać po necie całe życie :-)

    Szukałem 2 godziny i nic.
    Potem napisałem post na grupę, zrobiłem sobie kawkę i dostałem olśnienia :-)

    Radę dałem sobie sam - może komuś się też przyda http://tinyurl.com/2vl8dt

    Karol