  • 1. Data: 2007-02-23 22:27:35
    Temat: baza danych i problrm z ochrona danych osobowych
    Od: "Paluch" <t...@o...pl>

    Witam, wlasnie tworze strone zawierajaca baze firm ktorych dane sa
    powszechnie widoczne w Internecie (na innych portalach) lub ksiązkach
    telefonicznych. I tu rodzi sie moje zapytanie: czy moge skopiowac te dane do
    swojej strony bez konsekwencji prawnych, czy tez musze miec podpisany
    papierek o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych?

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2007-02-24 12:10:36
    Od: " ioo" <i...@g...pl>

    Paluch <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > swojej strony bez konsekwencji prawnych, czy tez musze miec podpisany
    > papierek o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych?

    "Art.. 6.
    1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące
    zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej."

    --
    ioo.