  • 1. Data: 2006-03-30 16:10:34
    Temat: Ustawa
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Niech mi ktoś wyjaśni po co istniał art 9 ustawy o działalnosci
    ubezpieczeniowej w 1993r (Dz.U.90.59.344) w kraju nad Wisłą , który zwie sie
    Polska.

  • 2. Data: 2006-03-30 19:02:59
    Temat: Re: Ustawa
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Alicja napisał(a):
    > Witam,
    > Niech mi ktoś wyjaśni po co istniał art 9 ustawy o działalnosci
    > ubezpieczeniowej w 1993r (Dz.U.90.59.344) w kraju nad Wisłą , który zwie sie
    > Polska.

    Tajemnica zawodowa ;)))

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 3. Data: 2006-03-31 05:49:54
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Tajemnica zawodowa ;)))

    Czy to znaczy ze ubezpieczyciel nie mógł przekazywać informacji dotyczących
    zawartych przez ubezpieczającego umów, mógł na żądanie sądu, prokuratora i
    osoby trzeciej na rzecz której była zawarta umowa ubepieczenia
    Moje pytanie brzmi. Jezeli prokuratura ani sąd ani osoba trzecia ani
    ubezpieczyciel, ani moja osoba nie zażadał nie dostarczył w jaki sposób
    sensowny wytłumaczyć ze kopie polis auto-casco znajduja sie w umorzonym
    sledztwie kradzieży auta.?
    To jest dopiero tajemnica. Jak jestes taki bystry to wyjaśnij mi to.
    Likwidator szkody przegladał akta umorzonego śledztwa w sprawie kradzieży
    auta na inna okoliczność(profesjonalista)