  • 71. Data: 2006-05-31 09:50:40
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Idiom napisał(a):
    [...]
    > Sorry, ale wrażliwy mąż, wiedząc jakie ryzyko czai się za płotem powinien
    > chyba ostrzec swoją wrażliwą ciężarną żonę, że za tamtym płotem jest
    > szczekający pies.

    Zauważ że w pierwszym poście w wątku była mowa "nieprzezroczystym"
    płocie, i o tym że pies szczekając wystaje poza płot.

    W takim wypadku, to albo płot za niski, albo pies za wysoki. I choćby
    ktoś był nie wiadomo jaki gieroj, to jak mu się nagle koło twarzy pojawi
    szczekający pysk jakiegoś wielkiego bydlęcia, to może się przestraszyć i
    to mocno.

    p. m.

  • 72. Data: 2006-05-31 09:53:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Student, ilu jeszcze ludzi z tej grupy wyślesz do psychiatry? :D

    to pierwszy kandydat. Akcent na "student" ma wynikac z wywyzszenia sie ?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 73. Data: 2006-05-31 10:29:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśli celem jest obrona mojego mienia, a środkiem - szczekający pies, to
    > uważasz, że szczekanie jest na tyle groźnym środkiem, że cel musi go
    > uświęcać?

    jeszcze jest jedna opcja, ktos mieszka z psiakiem traktujac go jako
    pelnoprawego czlonka rodziny, trudno by zamykac komus w rodzinie usta bo
    jakis przwrazliwiony pajac nie moze przejsc druga strona ulicy, skoro
    nie potrafi zapamietac na kilka godzin miejsca zamieszkania takiego psiaka.

  • 74. Data: 2006-05-31 10:31:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Przemku: kogo się tylko da - odsyłasz do wariatkowa. A jednocześnie ciągle
    > mylą Ci się dzieci z psami... ciekawostka. :]

    nic mi sie nie myli, do wariatkowa odsylam czlowieka ktory na rowni
    trzyma danie lizaka ze zrobieniem komus laski.

  • 75. Data: 2006-05-31 10:33:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL

    no przeciez w ostatnich glsonych przypakach wlasnie to stwierdzila
    prokuratura, raz zostawiono noworodka placzacego z psem (jak stwoerdzil
    psycholog psi) suka w tym momencie zachowala sie jak matka swoich
    szczeniat biorac malego za kark. Wszyscy zrobili potwora z psa, a
    zawinila MATKA DZIECKA, podobnie winnym przypadku, dziecko wlazlo za
    ogrodzenie do psa, ten go zagryzl.. kto odpowiada? Wlasciciel psa?

    P.

  • 76. Data: 2006-05-31 10:33:54
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 31.05.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > nic mi sie nie myli, do wariatkowa odsylam czlowieka ktory na rowni
    > trzyma danie lizaka ze zrobieniem komus laski.

    A, to jeśli jest tu gdzieś taki - to w rzeczy samej go odeślij.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 77. Data: 2006-05-31 10:34:17
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości

    > "Na kogo chce" - jeśli ten ktoś wlazł na to Twoje podwórko.

    Podstawa prawna?

    Pozdrowienia,
    Akulka

  • 78. Data: 2006-05-31 10:35:51
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

> [...]
    > ktoś był nie wiadomo jaki gieroj, to jak mu się nagle koło twarzy pojawi
    > szczekający pysk jakiegoś wielkiego bydlęcia, to może się przestraszyć i

    Wg ciebie to podstawa uzasadniona do otrucia psa?

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 79. Data: 2006-05-31 10:35:52
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    pl> napisał/a:

    > to pierwszy kandydat. Akcent na "student" ma wynikac z wywyzszenia sie ?

    Akcent "student" miał Ci w delikatny sposób dać do zrozumienia, że jeszcze
    wiele nauki przed Tobą - zatem wstrzymaj się jeszcze z odsyłaniem ludzi do
    wariatkowa, zanim nie zrobisz specjalizacji z psychiatrii.

    A na razie przecież mordujesz się dopiero z matematyką - i też niesporo Ci
    to idzie - więc z tą psychiatrią to jeszcze nieprędko...
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 80. Data: 2006-05-31 10:35:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Pogratulować "yntelygentnego" pytania.

    > Może po prostu siedzieć cicho - i nie rzucać się na przechodniów, nie
    > naruszających terenu posesji?

    gdzie sie rzucil na przechodnia? Mooge sie zalozyc ze gdyby chcial toby
    przeskoczyl niejeden wyzszy plot.

    > Zbyt skomplikowane, żeby na to wpaść samodzielnie?

    no wlasnie dla ciebie prawdopodobnie tak, bo nie bylo mowy o rzucaniu
    sie na przechodniow.

    Tak na marg8nesie miales kiedykowliek psa wielkosci owczarka 'kaukaskiego'?