  • 1. Data: 2004-10-12 00:10:45
    Temat: Uslugi polskiej ambasady
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    Witam.

    W ambasadzie polskiej za granica zawolano kwote 30 euro
    za autoryzacje podpisu na upowaznieniu.
    Jak dla mnie jest to ciut za duzo jak na "oplate skarbowa".

    Czy ambasady maja swoj cennik i czy jest regulowane jakims
    prawem, czy moze to "indywidualna inicjatywa" pracownikow
    ambasady...?

    Pozdrawia
    GreG

  • 2. Data: 2004-10-12 01:17:26
    Temat: Re: Uslugi polskiej ambasady
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <2...@u...de>, GreG wrote:
> [...]
    > Czy ambasady maja swoj cennik i czy jest regulowane jakims
    > prawem, czy moze to "indywidualna inicjatywa" pracownikow

    Mają cennik aczkolwiek nie wiem z jakiego to akurat rozporządzenia wynika.
    Jak się wysilisz to znajdziesz ten cennik googlem na stronie którejś z
    ambasad RP (juz nie pamietam gdzie).
    Kwota 30 euro to z grubsza tyle ile ja płaciłem ostatnio za upoważnienie
    obejmujące okolice zarządu zwykłego. Ze 2x wiecej płaci się jeśli dotyczy
    ono np. czynności związanych ze zbywaniem nieruchomosci.
    W każdym razie nie jest to tylko opłata skarbowa.

    --
    Marcin