  • Data: 2003-01-18 10:25:56
    Temat: Uslugi bez prowadzenia dzialalnosci gospodarczej
    Od: "pawel miduch |" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Serwus!

    Chcialem zapytac, czy jest mozliwosc powszechnego swiadczenia uslug
    dla osob fizycznych bez prowadzenia dzialalnosci gospodarczej? Chodzi
    mi o to, czy moge zawrzec umowe o dzielo z osoba prywatna (nie firma)
    i wyswiadczyc jej usluge, za ktora wezme pieniadze i zaplace podatek.
    Jak sie wtedy musze rozliczac z podatku i czy musze oplacac ZUS (ile
    procent)? Wiem, ze w przypadku swiadczenia uslugi firmie nie mam z tym
    problemu, ale czy podobnie jest z osobami prywatnymi?
    Bede wdzieczny za wszelkie informacje lub chciaz dokladniejsze miejsca
    w ustawach, gdzie moge ich szukac...

    --

    Pozdrawiam,
    Pawel Miduch