  • 1. Data: 2005-04-25 10:59:27
    Temat: Urząd skarbowy a zmiana miejsca zamieszkania
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    w 2004 sie przeprowadzilem i przemeldowalem - zapomnialem zmienic adres w
    US.
    Nie rozliczylem sie jeszcze za 2004 wiec:
    - szybko wypisac formularz zmiany miejsca zamieszkania i papiery wyslac do
    aktualnego US
    - przemilczec sprawe wyslac papiery na stary urzad skarbowy i potem wypisac
    formluarz zmiany miejsca zamieszkania ???
    Co mi grozi za to ??? (pytam powaznie - bo przepisy nie bywaja powazne)

  • 2. Data: 2005-04-25 11:10:04
    Temat: Re: Urząd skarbowy a zmiana miejsca zamieszkania
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > - przemilczec sprawe wyslac papiery na stary urzad skarbowy i potem
    > wypisac
    > formluarz zmiany miejsca zamieszkania ???
    > Co mi grozi za to ??? (pytam powaznie - bo przepisy nie bywaja powazne)

    nic, IMO mozesz sie rozliczac w dowolnym US

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2005-04-25 11:18:29
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > nic, IMO mozesz sie rozliczac w dowolnym US

    no niby tak, ale z drugiej strony jest ustawa w ktorej okreslono obowiazek
    aktualizacji danych i nawet jest ermin (nie udalo mi sie go znalezc) , wiec
    pewnie jakies sankcje oficjalne sa, tylko nie wiem czy US je praktykuja
    Ale co robic w tym przypadku ??

  • 4. Data: 2005-04-25 11:58:09
    Od: "Marek" <p...@g...pl>

    Robcio <r...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > pewnie jakies sankcje oficjalne sa, tylko nie wiem czy US je praktykuja

    jezeli roznica miedzy data zmiany miejsca zamieszkania (lub daty
    zameldowania) a biezaca (czyli w dniu skaldania formularza) jest wieksza niz
    30 dni to urzad moze ukarac (czyt. ukarze) mandatem (najczesciej najniższym
    dopuszczalnym tj.50 zł)

    Daty te podaje podatnik wypelniajac formularz NIP-3,urzedom bardzo trudno
    sprawdzic, czy podane daty są zgodne z rzeczywistoscia.

  • 5. Data: 2005-04-25 12:16:28
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    niz
    > 30 dni to urzad moze ukarac (czyt. ukarze) mandatem (najczesciej

    no to super - u mnie to juz ponad rok ;)
    30 dni to sciema - dluzej sie na dowod czeka wiec to fizyczne niemozliwe
    !!!!
    3 miesiace to za malo (od fizycznej zmiany miejsca zamieszkania do odwbrania
    dowodu)

    > Daty te podaje podatnik wypelniajac formularz NIP-3,urzedom bardzo trudno
    > sprawdzic, czy podane daty są zgodne z rzeczywistoscia.

    wiec podac nieprawdziwe ???
    przeciez na dowodzie osobistym jest termin waznosci (wiec latwo obliczyc
    date wydania ?)
    moga to sprawdzic od reki ?
    jestes pewien ??
    tak myslalem ze przepisy sa durne

  • 6. Data: 2005-04-25 12:54:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robcio wrote:
> [...]
    > formluarz zmiany miejsca zamieszkania ???
    > Co mi grozi za to ??? (pytam powaznie - bo przepisy nie bywaja powazne)

    pit razem z nip-3 wysłać do nowego US.