  • Data: 2006-05-07 08:03:51
    Temat: Urzad celny zatrzymal przesylke z USA
    Od: "Lk.omi" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostalem dzisiaj list z urzedu celnego. Brat wyslal mi paczke w ktorej
    bylo 6 opakowan suplementow dla sportowcow (wszystko legalne w Polsce). No
    i dostalem list od UC, pisze tam ze mam sie stawic z dokumentami albo
    nadeslac im zgloszenie celne :/
    Brat zapomnial wyciagnac rachunek ze sklepu internetowego ze srodka i jest
    juz wogole lipa. W deklaracji celnej zaznaczyl ze to prezent i ze wartosc
    przesylki to 10 dolcow. Ale na rachunku bylo 128 :/ (przyslali mi kopie
    rachunku). Napisali mi jeszcze ze "Paczka nadeszla do tutejszego Urzedu
    uszkodzona z dostepem do zawartosci". Ale po komisyjnym otwarciu paczki
    stwierdzili ze jest tam to co mialo byc (ale nie wiem w jakim stanie).

    Podopowiedzcie mi co mam teraz zrobic? Da rade jakos tlumaczyc sie (ze to
    prezent czy nie wiem co) i nie dostac cla? Czy to juz przesadzone? Podobno
    musze takze miec przetlumaczona fakture przez tlumacza przysieglego, czy
    to prawda? (jezeli tak to jest jakas parodia)