  • 1. Data: 2024-01-01 10:24:40
    Temat: Żabka Nano weryfikacja wieku
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    https://youtube.com/shorts/Fgc_AgfIniw?si=F0QvohZ8xx
    Tcl7tm

    https://filmiki.tv/w-zabce-nano-testuja-nowy-system-
    weryfikacji-wieku-tak-to-wyglada_44922

    Sztuczna inteligencja na podstawie wyglądu sprawdza wiek.

    Mogliby wprowadzić coś podobnego jak na lotnisku:
    https://www.youtube.com/watch?v=jr4AUNaNgwQ

    albo weryfikacja przy pomocy aplikacji mObywatel:
    https://www.youtube.com/watch?v=CMOWUtvD4tY

  • 2. Data: 2024-01-02 16:15:13
    Temat: Re: Żabka Nano weryfikacja wieku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Jan 2024 10:24:40 +0100, Monika Głowacka wrote:
> [...]
    weryfikacji-wieku-tak-to-wyglada_44922

    > Sztuczna inteligencja na podstawie wyglądu sprawdza wiek.

    Ale ale ... jak donosi policja
    https://slaska.policja.gov.pl/kat/informacje/wiadomo
    sci/375723,Od-1-stycznia-obowiazuje-zakaz-sprzedazy-
    energetykow-niepelnoletnim.html

    chodzi o napoje o zawartosci ponad 150mg kofeiny na litr.

    Coca-Cola ma podobno 96mg, ale zwykła kawa 550-850.
    https://www.coca-cola.com/pl/pl/about-us/faq/kofeina

    I co - zlikwidują automaty z kawą?

    A herbatę można?

    Kofeinę można kupic w tabletkach, albo cukierkach kawowych, które nie
    są zakazane.

    No ale w sumie ... jak sie dzieci odzwyczają od energetyków, to moze
    dobrze, bo w tym wieku zaden energetyk nie powininen być potrzebny.

    A w jakiś odżywkach dla sportowców tauryny nie ma?

    J.

  • 3. Data: 2024-01-02 19:39:46
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-01-02 o 16:15, J.F pisze:
> [...]
    >
    > I co - zlikwidują automaty z kawą?
    >
    > A herbatę można?
    >
    > Kofeinę można kupic w tabletkach, albo cukierkach kawowych, które nie

    Wszystko bardzo fajnie, tylko, że jest ustawa, na sprzedawcę nałożono
    obowiązek weryfikacji wieku, a tu automaty. Jeśli to jest automat, a
    sprzedawca jest daleko.

  • 4. Data: 2024-01-03 11:33:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Jan 2024 19:39:46 +0100, Krzysztof 'kw1618' wrote:

    > Wszystko bardzo fajnie, tylko, że jest ustawa, na sprzedawcę nałożono
    > obowiązek weryfikacji wieku, a tu automaty. Jeśli to jest automat, a
    > sprzedawca jest daleko.

    Z automatów trzeba wycofać energetyki - to jasne i proste.
    Podobnie, jak nie ma u nas automatów z papierosami - a w Niemczech są,
    a na pewno były.

    Tylko co - trzeba również wycofac automaty z kawą?

    J.

  • 5. Data: 2024-01-04 01:24:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.01.2024 o 16:15, J.F pisze:
> [...]
    energetykow-niepelnoletnim.html

    > chodzi o napoje o zawartosci ponad 150mg kofeiny na litr.

    A nie ma przepisów, które można sobie przeczytać? :-)

  • 6. Data: 2024-01-04 12:13:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 01.01.2024 o 10:24, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    >
    > Mogliby wprowadzić coś podobnego jak na lotnisku:
    > https://www.youtube.com/watch?v=jr4AUNaNgwQ
    >
    > albo weryfikacja przy pomocy aplikacji mObywatel:

    Byłem w Żabce Nano w celach poznawczych. Ten pulpit wygląda tak jak jak
    na tym filmie, pokazuje się albo swoją gębę, albo jeszcze raz skanuje
    się QR kod którym się weszło.
    Początkowo przypuszczałem, że skanuje się dokument.