    From: CROMIH <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop a wypowiedzenie
    Date: Thu, 07 Dec 2006 17:54:12 +0100

    Witam,

    złożyłem prośbę o nieprzedłużanie umowy o pracę. Umowa wygasa dnia
    31.12.2006. Jednak pozostało mi do wykorzystania 12 dni urlopu za ten
    rok. I tu zaczynają się schody:
    Pracodawca nie chce mi ich przyznać woli wypłacić ekwiwalent, jednak to
    czego ja się obawiam to jest to że dostanę "jałmużnę" i wolałbym jednak
    iść na ten urlop. Dział w którym pracuję składa się z 4 osób poza mną
    więc nie ma problemu z tym że nie ma kto przejąć mych obowiązków. Także
    prace które realizuję nie wymagają jakiś wyjątkowych umiejętności.
    Najzwyczajniej w świecie starają się sprawiać problemy.
    Czy w związku z powyższym istnieje jakaś możliwość by niejako wymusić na
    pracodawcy ten urlop?

    Drugim moim problemem jest to iż na umowie o pracę mam o wiele niższe
    zarobki niż w rzeczywistości. Wydruki które dostaję też nie zgadzają się
    z tym co jest naprawdę. Obawiam sie o to czy dostanę to co mi sie należy
    za przepracowany okres?
    Dowodów na to że zarabiam więcej niż mam na "kwitach" nie ma gdyż pensję
    dostajemy "do ręki" pomimo iż firma zatrudnia ok 950 osób.

    Proszę o pomoc!

    Pozdrawiam
    Robert