    From: "Slawomir Babinski" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop a pracujace soboty
    Date: Mon, 30 Dec 2002 08:41:34 +0100

    Witam wszystkich.

    Pracuje w firmie handlowo-uslugowej i poza normalna praca od poniedzialku do
    piatku po 8h, jestem zobligowany do pracy w co druga sobote przez 4h. Juz na
    wstepie widac ze zgodnie z jeszcze obowiazujacym kodeksem pracy przy 41
    godzinnym tygodniu pracy, pracuje o 4h za duzo przy braku jakichkolwiek
    ekwiwalentow za to.
    Ale problem lezy w innym miejscu. Otorz moj pracodawca wymyslil jeszcze ze
    jezeli wezme urlop w takowa sobote to mi policzy to jako *caly dzien
    urlopu*! Czyli nie dosc ze pracuje 4h w miesiacu za duzo to jeszcze taki
    manewr.
    Prosze o jakies info, ew. paragrafy na ktorych moglbym oprzec moje
    niezadowolenie.

    Pozdrawiam
    SB