  • 1. Data: 2013-08-26 21:45:02
    Temat: Urlop
    Od: "Kazio" <m...@p...fm>

    Witam

    Mam takie oto pytanie do znających prawo pracy.

    Pracuję na umowę o pracę na czas nieokreślony od 01.10.2011, wymiar czasu
    pracy: cały etat. 14.08.2013 poinformowałem pracodawcę, że z dniem
    30.09.2013 chcę rozwiązać umowę o pracę (zgodnie z kodeksem mam 1-miesięczny
    okres wypowiedzenia) i w tym samym dniu złożyłem wypowiedzenie. Od
    01.10.2013 będę zatrudniony u kolejnego pracodawcy, jeśli to istotne to
    również na umowę o pracę.

    Do dnia 14.08.2013 wykorzystałem cały przysługujący mi urlop wypoczynkowy
    (26 dni).

    W związku z tym moje pytanie.

    Czy u nowego pracodawcy do końca roku nie przysługuje mi już ani 1 dzień
    urlopu wypoczynkowego ?
    Czy obecny pracodawca, z racji wykorzystania całego urlopu w ciągu 8
    miesięcy, może dokonać z mojej wypłaty potrącenia sobie kwoty ekwiwalentu za
    wykorzystany ponad proporcjonalnie do czasu pracy urlop ?

    POZDRAWIAM

    A.

  • 2. Data: 2013-08-26 23:12:38
    Temat: Re: Urlop
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 26-08-2013 21:45, Kazio pisze:
> [...]
    > wypoczynkowy (26 dni).
    >
    > W związku z tym moje pytanie.
    >
    > Czy u nowego pracodawcy do końca roku nie przysługuje mi już ani 1 dzień

    Nie przysluguje. Limit masz 26 i go w calosci wykorzystales.

    > Czy obecny pracodawca, z racji wykorzystania całego urlopu w ciągu 8
    > miesięcy, może dokonać z mojej wypłaty potrącenia sobie kwoty
    > ekwiwalentu za wykorzystany ponad proporcjonalnie do czasu pracy urlop ?

    Nie moze.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2013-08-27 08:11:21
    Od: "Kazio" <m...@p...fm>

    Czy mogę prosić o podstawę prawną.

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    A.

    Użytkownik "elephanto" napisał w wiadomości grup
    .pl...