  • 1. Data: 2002-02-08 22:37:49
    Temat: Upierdliwy sasiad - jak mu uprzykrzyc zycie?
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>

    Witam!
    Mam ma?y problem z s?siadem. Prawdopodobnie chce podkupiae moje
    mieszkanie (wynajmuj? j?) i utrudnia mi ?ycie. Ostatnio napisa?
    niezmywalnym markerem na moich drzwiach par? s?ów. ?adne gro 1/4 by, ani
    inwektywy, ale niezmywalne. Nie mam te? dowodów, ?e to on... Czy moge to
    zg?osiae na Policj?, czy postraszy go chocia? troch?? Nie chc? si? za
    bardzo przem?czaae, ani robiae za du?ego szumu...

    Z góry dzi?kuj? za rad?, pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor Schmidt

  • 2. Data: 2002-02-08 23:31:02
    Temat: Re: Upierdliwy sasiad - jak mu uprzykrzyc zycie?
    Od: m...@P...com (Bartlomiej M)

    On 8 Feb 2002 22:37:49 GMT, Iktorn <i...@k...net.pl> wrote:

    >Witam!
    >Mam mały problem z sąsiadem. Prawdopodobnie chce podkupić moje
    >mieszkanie (wynajmuję ję) i utrudnia mi życie. Ostatnio napisał
    >niezmywalnym markerem na moich drzwiach parę słów. Żadne groźby, ani
    >inwektywy, ale niezmywalne. Nie mam też dowodów, że to on... Czy moge to
    >zgłosić na Policję, czy postraszy go chociaż trochę? Nie chcę się za
    >bardzo przemęczać, ani robić za dużego szumu...

    mozesz sprobowac :)
    przynajmniej bedzie widzial ze nie poddasz sie latwo
    pozdr!
    Bartlomiej M
    mailto:m...@p...com
    http://www.owoce.prv.pl/

  • 3. Data: 2002-02-09 08:34:14
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Sposób stary i sprawdzony. Na chamstwo podwójnym chamstwem. Napisz, jeśli
    potrafisz pozew do sądu o coś tam ... Najlepiej w imieniu nieistniejącej osoby
    przeciwko sąsiadowi bądź też w imieniu sąsiada przeciwko jego przedsiębiorstwu
    (np.w Sądzie Pracy nie ponosisz kosztów). Jeśli nie do Sądu Pracy, to napisz
    wartośc przedmiotu sporu 350 zł i naklej znaki sądowe za 30 zł.

  • 4. Data: 2002-03-03 17:16:05
    Od: leh <l...@...pl>

    Iktorn <i...@k...net.pl> skribis:

    >niezmywalnym markerem na moich drzwiach par? s?ów. ?adne gro?by, ani
    >inwektywy, ale niezmywalne. Nie mam te? dowodów, ?e to on...

    Zwroc sie do grafologa :))

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)