    From: Iktorn <i...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Upierdliwy sasiad - jak mu uprzykrzyc zycie?
    Date: 8 Feb 2002 22:37:49 GMT

    Witam!
    Mam ma?y problem z s?siadem. Prawdopodobnie chce podkupiae moje
    mieszkanie (wynajmuj? j?) i utrudnia mi ?ycie. Ostatnio napisa?
    niezmywalnym markerem na moich drzwiach par? s?ów. ?adne gro 1/4 by, ani
    inwektywy, ale niezmywalne. Nie mam te? dowodów, ?e to on... Czy moge to
    zg?osiae na Policj?, czy postraszy go chocia? troch?? Nie chc? si? za
    bardzo przem?czaae, ani robiae za du?ego szumu...

    Z góry dzi?kuj? za rad?, pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor Schmidt