  • 11. Data: 2011-06-18 09:17:06
    Temat: Re: Uparty i uciążliwy mieszkaniec wspólnoty
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 17 Cze, 19:34, "rg" <n...@o...pl> wrote:

    > Jeżeli można... grupa pewnie byłaby ciekawa dalszych losów.

    Można długo opowiadać, jakich cyrków dopuszcza się sąsiad. Chłopak,
    który chciał przejść przez bramę, która była zamknięta i została
    otworzona po naciśnięciu klamki - został pobity - namówilismy go, aby
    zgodził się na przeprowadzenie obdukcji w szpitalu - z powodu
    rozciętej skóry głowy.

    Okazało się poza tym, że zgłoszenie, które zostało wystosowane po tym
    incydencie nie zostało przyjęte na policji! Prawdopodobnie chodziło o
    zamieszanie, którego narobił sąsiad, wokół swojego roweru, który
    rzekomo tracił powietrze za sprawą czyjejś rzekomej zawiści - więc
    panowie policjanci zdeprecjonowali wezwanie wspólnoty. Dowiedzieliśmy
    się o tym po 2gim telefonie. Zgłoszenie dopiero zostało przyjęte.

    Niesamowite jest to, że po wszystkich z tych incydentów sąsiad jeszcze
    pewniej i agresywniej podchodzi do przywłaszczenia. Dziś zebranie
    wspólnoty.

    Nie wiem ile dam rady jeszcze wytrzymać i zbierać dowody do sprawy -
    tym bardziej, że mam dzieci, o które się boję i nerwy mi już
    puszczają, że jeszcze mu ręcznie nie wytłumaczyłem. Z siekierą w
    plecach nie pójdę przecież do sądu...

  • 12. Data: 2011-06-18 13:50:35
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 02:17:06 -0700, maxknowledge napisał(a):

> [...]
    > otworzona po naciśnięciu klamki - został pobity - namówilismy go, aby
    > zgodził się na przeprowadzenie obdukcji w szpitalu - z powodu rozciętej

    Przeprowadźcie uchwałę o monitoringu.

  • 13. Data: 2011-06-18 14:10:15
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-18 15:50, Smok Eustachy pisze:

    > Przeprowadźcie uchwałę o monitoringu.

    Idź się wypałuj. Do tego nie potrzeba uchwały. Decyzja zarządu wystarczy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2011-06-18 14:48:26
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 16:10:15 +0200, Maruda napisał(a):

    > Idź się wypałuj. Do tego nie potrzeba uchwały. Decyzja zarządu
    > wystarczy.

    Uchwała lepiej wygląda.