  • 1. Data: 2002-04-24 08:00:12
    Temat: Upadłość a wierzyciele ---- pomocy
    Od: "Rafał" <r...@w...pl>

    Jestem właścicielem firmy budowlanej, wykonałem usługę dla inwestora,
    podpisał mi wszystkie dokumenty, wystawiłem część faktur a na resztę mam
    protokóły odbioru (podpisane). Sądziłem się z firmą ok 2 lat po czym
    dowiedziałem się, że firma ogłosiła upadłość itd. Firma jest właścicielem
    budynku, czy ja mam prawo pierwokup, ponieważ około połowy zadłużenia to
    moja wierzytelność. W tym przypadku sąd moje postępowanie zawiesił, ale ja
    miałem zabezpieczenie na tym budynku całej kwoty. Co mam robić?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

    Rafał

  • 2. Data: 2002-04-25 15:47:51
    Temat: Re: Upadłość a wierzyciele ---- pomocy
    Od: <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > moja wierzytelność. W tym przypadku sąd moje postępowanie zawiesił, ale ja
    > miałem zabezpieczenie na tym budynku całej kwoty. Co mam robić?

    Czekać na ruch syndyka ;-)

    Pzdr
    Leszek