  • 1. Data: 2002-04-24 06:08:56
    Temat: Podstawy grawancji
    Od: "Raffa" <r...@i...pl>

    Witam !
    Ostatnio borykam sie z problemem reklamacji plyty głównej komputera - Abit
    BE6 II

    plyta na gwarancji do października, uczony kilkuletnim doświadczeniem ze do
    uznania gwarancji wystarczy nalepka gwarancyjna ("stikers") udalem sie do
    sklepu gdzie sprzedawca poiformowal mnie ze bez dowodu zakupu nie uznają
    gwarancji
    mimo iz na plycie znajduje sie gwarancja tej firmy
    zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
    gwarancji oraz jest zabezpieczona przed odklejaniem itp. to czy w swietla
    prawa handlowego nie mozna jej uznac za odpowiednik karty gwarancyjnej
    (zwlaszcza ze takiej nie otrzymalem i nie mam nigdzie podanych warunków
    gwarancji - sklep nie praktykuje wydawania dodatkowych kart gwarancyjnych)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-24 13:32:58
    Temat: Re: Podstawy grawancji
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 24 Apr 2002, Raffa wrote:

> [...]
    > gwarancji
    > mimo iz na plycie znajduje sie gwarancja tej firmy

    No i słusznie, w końcu płytę mogłeś od kogoś odkupić.

    > zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
    > gwarancji oraz jest zabezpieczona przed odklejaniem itp. to czy w swietla
    > prawa handlowego nie mozna jej uznac za odpowiednik karty gwarancyjnej

    Prawo handlowe nie ma tu nic do rzeczy.

    > (zwlaszcza ze takiej nie otrzymalem i nie mam nigdzie podanych warunków
    > gwarancji - sklep nie praktykuje wydawania dodatkowych kart gwarancyjnych)

    No to coś z nim jest nie tak - rozumiem że podstawą gwarancji jest wtedy
    faktura + nalepka, albo tylko sama faktura?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)