  • 1. Data: 2002-04-24 07:27:34
    Temat: ABSOLWENT A URZĄD PRACY
    Od: "adam" <...@...pl>

    Witam,
    Miesiąc temu obroniłem pracę mgr i do tej pory nie znalazłem pracy. Czy
    muszę zarejestrować się w UP jako absolwent? Czy z dniem ukończenia studiów
    straciłem prawo do ubezpieczenia?
    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2002-04-24 15:43:46
    Temat: Re: ABSOLWENT A URZĄD PRACY
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Użytkownik "adam" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Miesiąc temu obroniłem pracę mgr i do tej pory nie znalazłem pracy.

    ....do tej pory - smieszne w zaistnialej sytuacji

    Czy muszę zarejestrować się w UP jako absolwent?

    Jako absolwent?! Chyba jako bezrobotny - ale i to nie jest mus

    Czy z dniem ukończenia studiów
    > straciłem prawo do ubezpieczenia?

    W zasadzie tak wiec lepiej idz sie zarejestruj.

    Cezar