    From: "jachoo" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Uniwerek Wrocław
    Date: Sun, 3 Nov 2002 17:31:24 +0100
    Sender: z...@p...onet.pl@pa146.leszno.cvx.ppp.tpnet.pl

    Po pierwsze gratuluje V roku! Jest czego pozazdroscic.
    Druga sprawa. Mialem juz egzaminy z pania B., mialem KPA zakute i ....
    powtarzam rok. Z postepowanie karnym praktycznie nie mialem zadnych
    problemoow, za to zadowolic pania B. na egzaminie jest dla mnie rzecza
    awykonalna. Nieazleznie co pisze, jak pisze, ile pisze zawsze skutek ten
    sam. Na Baske nie ma rady. Przynajmniej ja jej nie mam. I za Boga nie wiem
    jak pisac ten egzam zeby zdac.

    Ale tego piatego roku to zazdroszcze....

    Pozdrawiam
    jachoo

    Użytkownik Don Desperado <s...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:apsh25$b24$...@n...onet.pl...