  • 1. Data: 2003-06-06 07:51:28
    Temat: Cesja długu
    Od: "Robert" <b...@i...pl>

    Witam
    Prosze o pomoc .Szukam nieskutecznie w sieci przepisow na ten temat .
    Zalezy mi rowniez na wzorze gotowej umowy takiej cesji .
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2003-06-06 09:24:24
    Temat: Odp: Cesja długu
    Od: "GHospod" <g...@p...edu.pl>

    Użytkownik Robert <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbph5h$2b95$...@f...acn.pl...
> [...]
    > Prosze o pomoc .Szukam nieskutecznie w sieci przepisow na ten temat .
    > Zalezy mi rowniez na wzorze gotowej umowy takiej cesji .

    Sprawdź Kodeks Cywilny księga III tytuł IX zmiana wierzyciela lub dłużnika
    dział II zmiana dłuznika art 519-526

  • 3. Data: 2003-06-06 09:45:07
    Temat: Re: Cesja długu
    Od: " Kasia" <k...@N...gazeta.pl>

    Robert <b...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Prosze o pomoc .Szukam nieskutecznie w sieci przepisow na ten temat .
    > Zalezy mi rowniez na wzorze gotowej umowy takiej cesji .

    Zajrzyj na stronę http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTExMDMmaz01
    Wzór umowy przejęcia długu wysyłam Ci na priva.

    Pozdr.