  • 1. Data: 2004-11-08 06:24:38
    Temat: Unia a dowod osobisty i prawo jazdy
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Mam niemal nowe prawo jazdy i dowod osobisty. Niemal, bo sa juz
    one typu karta, ale wydane przez wejsciem do Unii Europejskiej.
    Stad oba nie maja zadnych oznaczen unijnych a w prawie jazdy
    jest tylko 1 zdjecie. Czy sa one wystarczajace do przekraczania
    granic wewnetrznych w Unii i kierowania samochodem? Do niedawna
    wydawalo mi sie, ze tak. Ostatnio zaczely do mnie docierac
    informacje, ze niby tak, ale ... (tu fochy lokalnych
    dokumentozercow) i dlatego powinno sie je wymienic na te
    najnowsze.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2004-11-08 10:25:04
    Temat: Re: Unia a dowod osobisty i prawo jazdy
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > informacje, ze niby tak, ale ... (tu fochy lokalnych
    > dokumentozercow) i dlatego powinno sie je wymienic na te

    Niestety nawet były pogłoski, że te prawka wydane przed 1 maja mimo, że są
    nowe podlegają równiez wymianie zgodnie z datą ich wydania, więc jeśli masz
    noiwe prawko, to w przyszłym roku musisz sobie zrobić nowsze. I zabulić 77
    złociszy.