  • 1. Data: 2004-11-08 01:15:34
    Temat: samochod terenowy a wojsko
    Od: "bulba008" <b...@o...pl>

    Mam zamiar kupic samochod terenowy do celow prywatnych. Slyszalem jednak ze
    wojsko moze to auto pozyczac za okreslona sume, musze je dostarczyc z pelnym
    bakiem na wezwanie.

    Czy to jest prawda i ktos o tym slyszal? Jak ta to jaki paragraf.

    B.

  • 2. Data: 2004-11-08 03:17:10
    Temat: Re: samochod terenowy a wojsko
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > B.
    >
    > baku nie ma bo na gaz komputer sprzedany silnik zatarty .....fakju....
    jeszcze zależy jaka kwota i kaucja.........
    MM

  • 3. Data: 2004-11-08 07:26:12
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 02:15:34 +0100, bulba008 napisał/napisała:
> [...]
    > bakiem na wezwanie.
    >
    > Czy to jest prawda i ktos o tym slyszal? Jak ta to jaki paragraf.

    prawda, bylo o tym chyba w TVN jaies 3 miechy temu.. program sie chyba zwal
    "samochod na poborowego" czy jakos tak :)
    Paragrafu nie podam, bo nie mam w tej chwili glowy do szukania, ale
    zapewniam Cie ze na pewno takowy istnieje :)

    Ps. Z programu wynikao,ze biora tylko te najdrozsze ;) hehe

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 70701

  • 4. Data: 2004-11-08 09:41:47
    Od: robson <b...@b...pl>

    Użytkownik bulba008 napisał:

    > Czy to jest prawda i ktos o tym slyszal? Jak ta to jaki paragraf.

    Art. 208 ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.

    __
    robson

  • 5. Data: 2004-11-08 13:35:47
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "robson" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Art. 208 ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.

    Powracają reguły stanu wojennego to i czas na powrót opozycji.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 6. Data: 2004-11-08 17:32:29
    Od: "Tomek" <t...@n...pl>

    bulba008 <b...@o...pl> napisal nam:

> [...]
    > dostarczyc z pelnym bakiem na wezwanie.
    >
    > Czy to jest prawda i ktos o tym slyszal? Jak ta to jaki paragraf.

    tylko co oni uwazaja za terenowke... prawdziwego landrovera defendera na
    rowni z udajacymi terenowki drogimi dupowozamie ktore utykaja na wiekszej
    dziurce :-)?

    Prawo podaje definicje??

  • 7. Data: 2004-11-08 19:09:09
    Od: robson <b...@b...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

> [...]
    > rowni z udajacymi terenowki drogimi dupowozamie ktore utykaja na wiekszej

    To nie jest tak, że wojo potrzebuje tylko terenówek. WKU nakłada
    świadczenia na rzeczy które są przydatne - biorą co chcą i niekoniecznie
    musi być terenówka, również dobrze może to jakiś inny samochód, czy
    nawet budynek, maszyna, przyczepa itd

    __
    robson

  • 8. Data: 2004-11-08 19:12:34
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

> [...]
    > świadczenia na rzeczy które są przydatne - biorą co chcą i niekoniecznie
    > musi być terenówka, również dobrze może to jakiś inny samochód, czy

    Ale chyba w czasie wojny jedynie.
    W czasie pokoju twoją terenówkę chronią prawa własności, no i inny samochód,
    budynek, maszynę, przyczepę itp.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 9. Data: 2004-11-09 03:03:51
    Od: Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl>

    On Mon, 8 Nov 2004 02:15:34 +0100, "bulba008" <b...@o...pl> wrote:

> [...]
    >bakiem na wezwanie.
    >
    >Czy to jest prawda i ktos o tym slyszal? Jak ta to jaki paragraf.

    Podobno jak była nagonka na Kluskę (tego od Optimusa) i go aresztowali
    to w ramach utrudniania życia jego i jego syna samochody (terenowe)
    dostaly wezwania na ćwiczenia armii. Przeciw temu facetowi wyciagali
    wtedy wszystko co się dało.
    m.
    Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu