  • 1. Data: 2002-07-15 09:06:33
    Temat: Ja pracuje a moja zona nie, chce wziasc dwa dni na dziecko (kp188)?
    Od: p...@f...onet.pl (Piotr Oslowski)

    Witam

    Ja pracuje a moja zona nie, chce wziasc dwa dni na dziecko (kp188), a
    podejrzewam, ze spotkaja mnie opory ze strony pracodawcy.
    A wiem, ze moge tylko nie znam "odnosnikow" do odpowiednich
    paragrafow.

    Czy ktos moglby mi pomoc?

    pozdrawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-07-15 20:56:50
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Oslowski" <p...@f...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3d32901d.9815153@news.tpi.pl...
> [...]
    > podejrzewam, ze spotkaja mnie opory ze strony pracodawcy.
    > A wiem, ze moge tylko nie znam "odnosnikow" do odpowiednich

    To rzeczywiście może być kłopot.
    Kiedyś musiałem brać opiekę nad dzieckiem (z powodu pobytu żony w
    szpitalu) i ZTCP były duże problemy z ZUS (było to przed reformą i
    pamiętam, że finansował to ZUS, nie pracodawca - druk wręcz wymagał
    podania dlaczego babcia/teściowa nie może zająć się dzieckiem ;-)).
    Nie wiem jak potraktują niepracującą żonę.

    Kotewka
    k...@w...pl

    PS.
    Oczywiście trochę przesadzam, ale pamiętam duże zdziwienie, że
    mężczyzna ma opiekować się dzieckiem.