  • 1. Data: 2002-07-15 09:12:06
    Temat: kontrola/nielegalne oprogramowanie
    Od: <b...@f...pl>

    czesc

    Prosze o porade, sytuacja wyglada nastepujaco:
    Jedno z rodzicow prowadzi dzialalnosc gospodarcza (forma: osoba fizyczna
    prowadzaca
    dzialalnosc gospodarcza), miejsce prowadzenia to nasze mieszkanie, rodzice
    sa we
    wspolnocie majatkowej, ksiega wieczysta zalozona jest na obydwoje rodzicow.
    W domu sa 2 komputery, w roznych pokojach :), jeden jest firmy a drugi moj.
    Na komputerze firmy jest legalne oprogramowanie a na moim czasem nie ma :)

    Teraz sedno, chcialbym gdy przyjdzie "kontrola"/us/bsa/etc do firmy to zeby
    nie
    grzebala w moim komputerze i zeby nie traktowala go jako wlasnosci firmy i
    zeby
    rodzice nie musieli odpowiadac za to co sie w nim znajduje (jestem
    pelnoletni).

    Prosze o propozycje. ale osoby ktore chca napisac skasuj pirackie
    oprogramowanie
    niech sobie daruja podpowiedzi i same pokasuja nielegalny stuff.

    pozdrawiam, bartek

  • 2. Data: 2002-07-15 10:54:18
    Temat: Re: kontrola/nielegalne oprogramowanie
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moj.
    > Na komputerze firmy jest legalne oprogramowanie a na moim czasem nie ma :)

    Jesli ten Twoj byl kupiony na firme (aby odliczyc), to masz problem.

    pzdr
    Zbyszek

  • 3. Data: 2002-07-15 12:13:25
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > rodzicow.
    > moj.
    > >
    > Jesli ten Twoj byl kupiony na firme (aby odliczyc), to masz problem.
    >
    > pzdr
    > Zbyszek

    nie, komputer kupili rodzice (faktura) zanim jeszcze rozpoczeli prow.
    działalność gosp.

    pozdr, bartek

  • 4. Data: 2002-07-15 13:52:13
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    > oprogramowanie
    > niech sobie daruja podpowiedzi i same pokasuja nielegalny stuff.

    Dokonujący przeszukania mają prawo sprawdzenia wszystkich pomieszczeń
    pod danym adresem i obowiązek zabezpieczenia przedmiotów majacych
    związek z przestępstwem, nie tylko tym, w sprawie którego dokonują
    przeszukania.
    Tak więc Twoje tłumaczenie będzie tylko oczyszczeniem rodziców, a sam
    narażasz się na zarzuty. Metoda dobra, o ile nie masz ukończonych 17 lat.