  • 1. Data: 2004-12-09 08:05:10
    Temat: Umowa zlenienie ???
    Od: Olek Nowak <o...@n...pl>

    Witam serdecznie,

    Musze zawrzeć umowę z człowiekiem nie prowadzącym działalności. Czy może
    to być tak:

    umowa: Umowa Zlecenie
    przedmiot umowy: Pozyskanie klienta.
    forma wynagrodzenia: Prowizja 5% od wartości środków otrzymanych

    Czy taka forma jest do zaakceptowania?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-09 13:31:18
    Temat: Re: Umowa zlenienie ???
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Olek Nowak napisał(a):
> [...]
    >
    > umowa: Umowa Zlecenie
    > przedmiot umowy: Pozyskanie klienta.
    > forma wynagrodzenia: Prowizja 5% od wartości środków otrzymanych

    Trochę lakoniczna ;)
    nn

  • 3. Data: 2004-12-09 21:41:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olek Nowak" <o...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > umowa: Umowa Zlecenie
    > przedmiot umowy: Pozyskanie klienta.
    > forma wynagrodzenia: Prowizja 5% od wartości środków otrzymanych

    Ja bym w każdym razie dookreślił o jakie środki Ci chodzi. Kto je i od kogo
    ma otrzymać. Bo tak, to później może dojść do konfliktu - niepotrzebnego.