  • 1. Data: 2004-12-09 01:39:38
    Temat: Polica ze swoim wideo
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Witam
    Pytanie praktyczne :
    jak długo policja może [zgodnie z przepisami] jechac za samochodem i
    go filmowac - w celu późniejszego ukarania. Podkreślam że nie jestem
    zwolennikiem ani fanem ludzi przekraczajacych prędkość ale jazda za
    człowiekiem przez 10 kilometrów i czychanie kiedy coś zrobi jest
    jakieś takie dziwne, zeby nie powiedzieć niemoralne. jak ta sprawa
    wygląda; czy do pierwszego wykroczenia czy do 24 pkt.???
    CREED

  • 2. Data: 2004-12-09 07:07:28
    Temat: Re: Polica ze swoim wideo
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości

    > jakieś takie dziwne, zeby nie powiedzieć niemoralne.

    uwielbiam ten zwrot "niemoralne" a co ma do rzeczy moranlosc z lamaniem
    przepisow i filmowaniem pirata

    > jak ta sprawa
    > wygląda; czy do pierwszego wykroczenia czy do 24 pkt.???

    napewno policja nie wybiera sobie ofiary i nie sledzi jej aby go przydybac
    na jakims wykroczeniu, napewno tez nie dzieje sie to do pierwszego
    wykroczenia, predzej od pierwszego wykroczenia, ktos musi zwrocic na siebie
    uwage patrolu aby zaczeli go filmowac, a do kiegy to robia, zalezy pewnie od
    stopnia wykroczenia i od stopnia zagrozenia jakie stwarza dla innych taki
    ktos, oraz pewnie dobrej woli samych policjantow

    jesli poruszasz sie zgodnie z przepisami twoja "moralnosc" nie powinna sie
    obawiac o to ze ktos ja nagrywa :)

  • 3. Data: 2004-12-09 08:14:37
    Od: --Szyszkowa-- <s...@p...gazeta.pl>

    A mnie interesuje temat pokrewny: zalozmy, ze policja zauwaza, ze ktos
    lamie jakis przepis. Zaczyna za nim jechac. Podczas "sledzenia" kierowca
    powoduje wypadek.
    Czy mozna domniemywac, ze policja zaniechala swoich czynnosci ?
    Bo- gdyby zatrzymala delikwenta po pierwszym wykroczeniu do wypadku by
    nie doszlo.
    Troche to metne, ale ciekaw jestem Waszych opinii :)

    http://poleska.e-wro.com/fotki/kotki/
    --------------

  • 4. Data: 2004-12-09 08:21:04
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 9 gru o godzinie 08:07, na pl.soc.prawo, szerszen napisał(a):

    > napewno policja nie wybiera sobie ofiary i nie sledzi jej aby go przydybac
    > na jakims wykroczeniu

    Ojjjjjoojjjj - jesteś pewien że tak jest zawsze?
    Jeżeli trzeba na kogoś 'kwity' to będą jeżdzić za faciem i go filmować i
    nagrywać ;)

    --
    Herbi
    09-12-2004 09:21:02

  • 5. Data: 2004-12-09 08:27:44
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    szerszen napisał(a):

> [...]
    > ktos, oraz pewnie dobrej woli samych policjantow
    >
    > jesli poruszasz sie zgodnie z przepisami twoja "moralnosc" nie powinna sie

    Piszesz jak ktoś, kto nigdy nie miał do czynienia z "filmowcami" ;)
    Mnie sfilmowano tylko raz - na dwupasmówce wyprzedzałem kolumnę
    pojazdów, kiedy zjechałem na lewy pas, z kolumny wyjechał za mną cywilny
    samochód i "wsiadł mi na ogon" - siłą rzeczy przyspieszyłem, kiedy znów
    zjechałem na prawy pas, on zjechał za mną, zwolnić nie mogłem, bo był
    bardzo blisko. W pewnym momencie gwałtownie przyspieszył i zaczął mnie
    wyprzedzać - kątem oka zauważyłem, że pasażer daje mi jakieś dziwne
    znaki. Jechałem dosyć dobrym samochodem, więc skojarzenie było
    oczywiste. Nie dałem się wyprzedzić, samochód znów "wsiadł mi na ogon".
    Po pewnym czasie znów mnie zaczął wyprzedzać, ale tym razem pasażer
    otworzył okno ... i wyciągnął lizak.
    ... obaj mieliśmy po 200 KM pod maską :(
    nn

  • 6. Data: 2004-12-09 08:35:21
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > przepisow i filmowaniem pirata

    > napewno policja nie wybiera sobie ofiary i nie sledzi jej aby go przydybac

    Skad u Pana taka "ma pewnosc" ?

    > napewno tez nie dzieje sie to do pierwszego
    > wykroczenia, predzej od pierwszego wykroczenia, ktos musi zwrocic na
    > siebie uwage patrolu aby zaczeli go filmowac

    No wlasnie...
    Moze miec ladniejszy samochod niz prywatny samochod pana policjanta..

> [...]
    > innych taki ktos, oraz pewnie dobrej woli samych policjantow
    >
    > jesli poruszasz sie zgodnie z przepisami twoja "moralnosc" nie powinna sie

    Jednak mimo wszystko nie podoba mi sie panstwo, w ktorym policjant sledzi
    "kogo chce" zamiast robic to, za co ou placa, w ktrym strzela do kogo chce,
    bo do bandyty niebezpienie, i w ktorym czai sie w krzakach na tego,
    ktory jedzie tak samo, jak Pan Policjant tu jechal, zamiast troszczyc sie
    o BEZPIECZENSTWO..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-12-09 10:10:57
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Thu, 9 Dec 2004 08:07:28 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości

    > uwielbiam ten zwrot "niemoralne" a co ma do rzeczy moranlosc z lamaniem
    > przepisow i filmowaniem pirata

    Napisałem przecież że OK - wykroczenie to wykroczenie, nie pochwalam
    tego . Sytuacja wyglądała jednak podobnie jak opisał to NIKODEM NIJAKI
    ponizej. Cywilne auto które siedzi ci na ogonie i w dodatku widzisz w
    lusterku ze gosciu pakuje za tobą a gorka tuz tuz więc dociskasz i
    wpuszczasz go za siebie robiac mu miejsce , a on w podziece wlacza
    niebieskie swiatelko i proponuje po zatrzymaniu auta 20 pkt i 1000 zl
    na poczatek.

> [...]
    > wykroczenia, predzej od pierwszego wykroczenia, ktos musi zwrocic na siebie
    > uwage patrolu aby zaczeli go filmowac, a do kiegy to robia
    i tu sie nie zgodzę. Sami stwierdzili ze mieli "niezlego pacjenta" w
    peugeocie 405 ale "pan go wyprzedził" . Jechali za klientem i czekali
    az cos zrobi!!!!! Czemu nie zatrzymali go jak złamał przepis tylko
    jechali az mu sie nazbiera wiecej. ktos tu pisze o tym ze w
    miedzyczasie domoze dojsc do wypadku . Co wtedy.??? Nagrana kaseta
    jesli ujrzy swiatlo dzienne powinna byc dowodem na "niedopelnienie
    czynnosci sluzbowych" przez policje

> [...]
    > ktos, oraz pewnie dobrej woli samych policjantow
    >
    > jesli poruszasz sie zgodnie z przepisami twoja "moralnosc" nie powinna sie
    Moja moralnosc ma sie dobrze - pytam jednak o podstawy prawne. Czyli
    czy mogą jechac za gościem do bolu czy po stwierdzeniu ze złamal
    przepis - zatrzymac go i ukarac. Wiele oczywiscie zalezy od policjanta
    ale nie w tym rzecz

    CREED

  • 8. Data: 2004-12-09 10:13:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ojjjjjoojjjj - jesteś pewien że tak jest zawsze?
    > Jeżeli trzeba na kogoś 'kwity' to będą jeżdzić za faciem i go filmować i
    > nagrywać ;)

    jak beda potrzebowali kwoty to mu cos podzuca :) a nie beda go na
    wykroczeniach drogowych lapac :)

  • 9. Data: 2004-12-09 10:16:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    szerszen napisał(a):

    >Piszesz jak ktoś, kto nigdy nie miał do czynienia z "filmowcami" ;)
    [ciach]
    >... obaj mieliśmy po 200 KM pod maską :(

    i czego to dowodzi??
    zainteresowales ich swoim wyprzedzaniem, a potem dawales w rure :)
    sam jestes sobie winien
    zwolnic zawsze mogles, nie musiales ostro hamowac

  • 10. Data: 2004-12-09 10:20:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > nie doszlo.
    > Troche to metne, ale ciekaw jestem Waszych opinii :)

    mozna tez inaczej,
    byl sledzony, strasznie sie zestresowal, myslal ze to bandyci co bylo
    powodem
    stluczki. (zalozenie ze po cywilnemu jechali)

    P.