  • 1. Data: 2004-01-30 18:49:44
    Temat: Umowa zlecenie, umowa o dzielo...
    Od: "Bogumił" <BBarycza<kasuj_to>@onet.pl>

    Witam!

    Slyszalem, ze od 01.01.2004 r. nie mozna podpisywac umow o dzielo lub umow
    zlecenie. Jak jest faktycznie? Czy to prawda?

    Pozdrawiam
    Bogumil

  • 2. Data: 2004-01-30 20:11:20
    Temat: Re: Umowa zlecenie, umowa o dzielo...
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Bogumił @onet.pl>" <BBarycza<kasuj_to> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Slyszalem, ze od 01.01.2004 r. nie mozna podpisywac umow o dzielo lub umow
    > zlecenie. Jak jest faktycznie? Czy to prawda?

    Prawda. Od 1 stycznia 2004 nie mozna równiez oddychac. Uwazaj, bo lamiesz
    prawo.

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-30 22:43:34
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

> [...]
    >
    > Slyszalem, ze od 01.01.2004 r. nie mozna podpisywac umow o dzielo lub umow
    > zlecenie. Jak jest faktycznie? Czy to prawda?

    to nie prawda, gdzie to slyszales ?
    Ja pracowalam w pierwszym tygodniu stycznia na umowe o dzielo i wszystko
    jest ok.

    Joanna