  • 1. Data: 2004-01-30 18:04:51
    Temat: Jak formalnie załatwić sprawę z odstępnym za kwaterunkowe mieszkanie?????
    Od: m...@b...pl

    Witam wszystkich

    Mam pytanie, jak wygląda procedura jeżeli daję komuś odstępne za mieszkanie
    kwaterunkowe? Spisuje z nim umowę u notariusz, czy też wszystko załatwia się w
    jakimś urzędzie? Zupełnie się na tym nie znam a pilnie potrzebne mi są takie
    informacje. Z gory dziękuje za odpowiedzi

    monika

  • 2. Data: 2004-01-31 10:58:00
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    m...@b...pl wrote:

> [...]
    > załatwia się w jakimś urzędzie? Zupełnie się na tym nie znam a pilnie
    > potrzebne mi są takie informacje. Z gory dziękuje za odpowiedzi

    O co Pani tak wlasciwie chodzi ?

    Mieszkanie kwaterunkowe nie jest mieszkaniem lokatora

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-31 13:59:32
    Od: m...@b...pl

    > O co Pani tak wlasciwie chodzi ?

    Chodzi mi o to, że znalazłam ogłoszenie w gazecie: "mieszkanie komunalne,
    odstępne ileś tam złotych". Wiem, że to nie jest mieszkanie lokatora, ale czy
    są jakieś procedury, jeżeli ta osoba w zamian za odstępne chce że tak powiem
    przepisać na mnie prawo najmu tego mieszkania. Czy coś takiego jest możliwe?

  • 4. Data: 2004-02-01 12:49:02
    Od: m...@b...pl

    Czy na prawdę nikt nie wie???