  • 1. Data: 2004-01-30 18:40:50
    Temat: mąż darowła dom bratu i ten każe płacić czynsz swojej bratowej ż
    Od: "Bosy" <b...@p...internetdsl.pl>

    Mam problem. Mąż darował swemu bratu nieruchomość wzamian za dożywocie dla
    siebie. Nie uzwględnił jednak swej żony i dzieci (aktualnie toczy się sprawa
    rozwodowa). Brat sporządził więc umowę najmu loklau zajmowanego przez całą
    rodzinę K. Aktualnie żąda czynszu za zajmowany lokal. Kobieta jednak czynszu
    nie płaci, co poskutkowało tym, iż szwagier wytoczył jej proces. Co zrobić w
    takiej sytualcji? Kobieta nie ma kasy, nie ma też dokąd pójść. Czy możliwym
    jest aby szwagier mógł pobierać czynsz gdy oni są jeszcze małżeństwem?
    Pomóżcie!

  • 2. Data: 2004-01-31 10:56:35
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Bosy wrote:

> [...]
    > proces. Co zrobić w takiej sytualcji? Kobieta nie ma kasy, nie ma też
    > dokąd pójść. Czy możliwym jest aby szwagier mógł pobierać czynsz gdy oni

    nalezy wujasnic sprawe od poczatku...

    Z tego co pamietam, jesli dozywocie dotyczy tylko darczyncy..
    to dotyczy tylko darczyncy... powaznie.

    Kiedys w GP bylo ze darczycna sie ozeinl,
    a obdarowany nie zgodzil sie na zamieszkanie zony darcyncy...

    "niemanie" kasy nie uprawnia do datrmowego mieszkaina w nieswoim lokalu..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-31 11:12:08
    Od: "Bosy" <b...@p...internetdsl.pl>

    Dzięki za potwierdzenie. Tak właśnie myślalam.