  • 11. Data: 2002-08-20 18:54:10
    Temat: Re: Umowa - zlecenie: specyficzne gdzie szukać.
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Tue, 20 Aug 2002 11:11:42 +0200, BoJo wrote:

    > Znaczy tak. Ja napisze program, a on bedzie go rozpowszechnial jako
    > program komercyjny. Czyli ja jestem autorem, a on dystrybutorem, który
    > ma licencje na wszelkie oprogramowanie, które b?de u?ywa? przy
    > realizacji zamówienia.

    Tak, tylko jest problem czy on nie naruszy warunkow swojej licencji
    jezeli pozwoli ci na niej cos dla siebie napisac.
    Bedzie to byc moze jego problem (jezeli odpowiednio spiszecie umowe), ale
    ja bym mu radzil przeczytac ta licencje i w razie czego (gdyby sytuacja
    nie byla jasna) zwrocic sie jednak do przedstawiciela firmy sprzedajacej
    oprogramowanie o wyjasnienie i o ewentualna zgode.

    --
    Wojciech

  • 12. Data: 2002-08-20 19:48:02
    Od: "BoJo" <b...@p...onet.pl>

    Witam.

    > Zerknij jeszcze do art 67 ust 3 prawa autorskiego

    Dziekuje ponownie i mam pytanie. Gdzie w internecie jest opublikowane owe
    art. jakis URL.

    Pozdrawiam.

    P.S.
    Wielkie THX :)