  • 1. Data: 2002-08-18 19:01:04
    Temat: Jaki mam czas na pisanie pracy magisterskiej po ukończeniu studiów ? PILNE !!!
    Od: "CM" <c...@w...pl>

    Jaki mam czas na pisanie pracy magisterskiej po ukończeniu studiów ?

    Jak wygląda procedura przystapienia do obrony ?

  • 2. Data: 2002-08-18 19:30:58
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 18 Aug 2002 21:01:04 +0200, "CM" <c...@w...pl>
    zakodował:

    >Jaki mam czas na pisanie pracy magisterskiej po ukończeniu studiów ?
    >
    >Jak wygląda procedura przystapienia do obrony ?

    Poczytaj regulamin studiów. Na każdej uczelni może być inaczej.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-08-19 07:07:49
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "CM" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    Jaki mam czas na pisanie pracy magisterskiej po ukończeniu studiów ?
    Jak wygląda procedura przystapienia do obrony ?
    Po pierwsze nie uzywaj HTMLa na newsach, bo Cie zjedza :)
    Chyba sie domyslam o co Ci chodzi :)
    O oplate jaka pobiera uczelnia jesli nie obronisz sie w terminie.
    U mnie (Uczelnia - Politechnika Poznanska) ma taka procedure:
    W tym roku, w ktorym dostajesz absolutorium masz czas do konca wrzesnia na
    zlozenie pracy mgr.
    Od zlozenia masz 1 miesiac na obrone - czyli max. termin obrony koniec
    pazdziernika.
    Potem Cie skreslaja z listy i masz max. 1 rok czasu na pisanie i obrone.
    Tylko ten dodatkowy rok kosztowal
    mnie ponad 1kPLN. Zachcialo mi sie ambitnych tematow. Nie wiem jak to z
    nastepnymi latami, bo mi juz bylo szkoda nastepnego 1 kPLN.
    Pewnie tak jest w wiekszosci uczleni. Slyszalem, ze na
    Polibudzie Slaskiej (? A moze innej ?) studenci oprotestowali ten wniosek i
    wygrali.

    Sprobuj pojsc do dziekanatu i sie zapytac, lub poczytac regulamin studiow.
    :)))

    Pelos

  • 4. Data: 2002-08-20 13:34:27
    Od: "sebasto" <i...@z...pl>

    > mnie ponad 1kPLN. Zachcialo mi sie ambitnych tematow. Nie wiem jak to z
    > nastepnymi latami, bo mi juz bylo szkoda nastepnego 1 kPLN.

    Nastepny rok to wznowienie studiow, czyli trzeba jeszcze raz chodzic na 9
    semestr i zaplacic jak za potarzanie roku. Finansowo to sie nawet bardziej
    oplaca, ale kolejny rok jest w plecy.

    Sebasto