  • 1. Data: 2003-11-26 07:13:40
    Temat: Zasiłek przedemerytalny a emerytura - proszę o pomoc
    Od: "Szeter" <s...@p...onet.pl>

    Moja mama urodziła się 28.01.1948r. W 2000r. po 32 latach /nieprzerwanej/ pracy
    przeszła na "zasiłek przedemerytalny". W 2003r. ukończyła 55 lat życia i w
    styczniu powinna przejść na emeryturę, niestety wskutek "czeskiego" błędu z jej
    strony /myślała że 55 lat skończy w styczniu 2004r./ dopiero 18.11.2003r.
    złożyła wniosek w ZUS-ie o emeryturę. Dlatego też z uwagi na powyższe czy jest
    jakakolwiek możliwość uzyskania "wyrównania" różnicy pobieranych świadczeń ? W
    jaki sposób najlepiej wybrnąć z sytuacji ? Czy ktoś mi pomoże ?