  • 1. Data: 2003-11-17 21:41:22
    Temat: Świadectwo rekompensacyjne-o co chodzi ?
    Od: "Toffi" <t...@g...pl>

    Witam

    Znalazłam dziś w dokumentach zawiadomienie o "...zrekompensowaniu okresowego
    niepodwyższania płac w sferze budżetowej oraz utraty niektórych wzrostów lub
    dodatków do emerytur i rent [....] została pani umieszczona w spisie
    uprawnionych do nieodpłatnego nabycia świadectw rekompensacyjnych z tytułu
    [.....]

    Mam pytanie...czy ktoś pamięta o co chodzi ? na zawiadomieniu widnieje data
    z 1997 r.
    Cos mi się kojarzy, że były wyznaczone "roczniki" do odbioru czegoś tam
    gdzieś tam ( PKO ?). Tylko tych " czegosiów " nie pamiętam ;-))
    Jeśli to nieodpowiednia grupa to proszę chociaż o wskazówke gdzie mogłabym
    się czegoś dowiedziec na ten temat.

    Pozdrawiam
    Toffi

  • 2. Data: 2003-11-17 22:02:29
    Temat: Re: Świadectwo rekompensacyjne-o co chodzi ?
    Od: "Jarek" <t...@W...pl>

    Idź do pierwszego lepszego oddziału lub agencji PKO BP to Ci powiedzą
    dokładnie.
    Dadzą Ci też folderek, z którego sie dowiesz, kiedy dostaniesz kasę (jeśli
    Ci sie należy).
    To nie są jakieś strasznie duże pieniądze: kilkaset zł do kilku tysięcy zł w
    zależności od warunków zatrudnienia.

    Jarek

  • 3. Data: 2003-11-17 22:13:37
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Toffi wrote:
> [...]
    > Cos mi się kojarzy, że były wyznaczone "roczniki" do odbioru czegoś tam
    > gdzieś tam ( PKO ?). Tylko tych " czegosiów " nie pamiętam ;-))

    zaległa waloryzacja wynagrodzeń budżetówki z któregoś tam roku (może i
    1997) - przecież napisali; skutek orzeczenia TK; teraz państwo po kolei
    musi zwrócić

    KG

  • 4. Data: 2003-11-17 22:29:03
    Od: "Toffi" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Idź do pierwszego lepszego oddziału lub agencji PKO BP to Ci powiedzą
    > dokładnie.

    Dziękuję bardzo.

    > To nie są jakieś strasznie duże pieniądze

    Mnie się zawsze i każde przydaja ;-))

    Pozdrawiam
    Toffi " idę przeszukać drugą szufladę ;-) "

  • 5. Data: 2003-11-17 22:33:08
    Od: "Toffi" <t...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...onet.plX> napisał w wiadomości

    > zaległa waloryzacja wynagrodzeń budżetówki z któregoś tam roku (może i
    > 1997) -

    Nie, nie ....to ustawa jest z 1997r. Już się dowiedziałam, że w PKO uzyskam
    wszelkie informacje.

    Pozdrawiam
    Toffi

  • 6. Data: 2003-11-18 08:50:34
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Toffi wrote:

    > Użytkownik "kam" <X...@X...onet.plX> napisał w wiadomości

    > Nie, nie ....to ustawa jest z 1997r. Już się dowiedziałam, że w PKO
> [...]
    internet tez wie.
    gdy wopisalem w googlu "rekompensaty" znalazl np to:

    http://www.nszz.pwr.wroc.pl/dzial2.htm

    Boguslaw