  • 1. Data: 2003-11-17 22:13:26
    Temat: Pytanie - sklep internetowy
    Od: "Luki" <l...@a...waw.pl>

    Mam pytanie, jak sklasyfikowac sklep internetowy - chodzi o przedmiot
    działalności.
    Czy jest to "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży
    wysyłkowej", czy "Pozostała sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową", czy
    po prostu "sprzedaż detaliczna towarów w wyspecjalizowanych sklepach" ?

    Z gory dziekuje. :)

    Lukasz

  • 2. Data: 2003-11-18 12:52:35
    Temat: Re: Pytanie - sklep internetowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Nov 2003, Luki wrote:
    [...]
    >+ Czy jest to "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży
    >+ wysyłkowej", czy "Pozostała sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową", czy
    >+ po prostu "sprzedaż detaliczna towarów w wyspecjalizowanych sklepach" ?

    Pytanie pachnie mi próbą użycia PKWiU do celów VAT.
    Polecam szukać na grupie .podatki :)
    A jeśli usiłujesz wymyśleć te dane dla GUSu - to w GUSie ci właśnie
    w tym "za free" pomogą (w określeniu przedmiotu *działalności*,
    natomiast już nie przy każdej *usłudze* z osobna - to jest odpłatne).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)