  • 1. Data: 2002-07-10 08:54:41
    Temat: Umowa przedwstępna sprzedaży działki.
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Mam taki problem.
    Firma jest posiadaczem działki, dość dużej. Druga firma (JA) chcę odkupić część
    tej działki. Normalnie do odkupienia potrzebny byłby podział tej działki. I
    sprzedaż nastąpiłaby po podzieleniu.
    Ale z pewnych względów potrzebuję mieć jakiś tytuł do tej części działki dość
    szybko. Czy uda mi się podpisać umowę przedwstępną sprzedaży/kupna części
    działki, mającą charakter umowy przyrzeczonej (potwierdzoną notarialnie)? Czy
    może znaleźć się w takiej umowie określenie pewnego toku postępowania: podział
    działki i później sprzedaż?

    Z góry dziękuję za podpowiedzi,
    Paweł K.

  • 2. Data: 2002-07-10 09:05:55
    Temat: Re: Umowa przedwstępna sprzedaży działki.
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    Czy
    > może znaleźć się w takiej umowie określenie pewnego toku postępowania:

    Moze zakup udzialu a potem podzial fizyczny ?

    Boguslaw