  • 1. Data: 2002-07-10 08:58:58
    Temat: Niepelnoletni - umowa o prace/o dzielo/zlecenie.
    Od: "Archie" <a...@i...pl>

    Witam.
    Mam pytanko, mam 17 latek i pewno pytanko.
    Czy w zwiazku z moim wiekiem, moge podpisac umowe o prace, umowe - zlecenie,
    umowe o dzielo? I inne, zwiazane z praca...
    Mam pisemna zgode moich rodzicow (prawni opiekunowie).
    Potrzebna mi szybka i konkretna odpowiedz (wiem, ze jest to tutaj mozliwe).

    Pozdroffka Archie :)

  • 2. Data: 2002-07-10 09:28:42
    Temat: Re: Niepelnoletni - umowa o prace/o dzielo/zlecenie.
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2002 10:58:58 +0200, "Archie" <a...@i...pl>
    napisał(a):

    >Mam pytanko, mam 17 latek i pewno pytanko.
    >Czy w zwiazku z moim wiekiem, moge podpisac umowe o prace, umowe - zlecenie,
    >umowe o dzielo? I inne, zwiazane z praca...
    >Mam pisemna zgode moich rodzicow (prawni opiekunowie).

    Ztcw to nie, nie mając 18 lat nie masz pełnej zdolności do czynności
    prawnych, w tym do zawierania umów. Taką umowę mogą natomiast zawrzeć
    w Twoim imieniu rodzice. Zdaję się jednak na wiedzę prawników na tej
    grupie, którzy więdzą pewnie więcej na ten temat :)

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 3. Data: 2002-07-10 09:42:17
    Od: "Archie" <a...@i...pl>

    "Krzysztof Krajewski" wrote...
    <cut>
> [...]
    > w Twoim imieniu rodzice. Zdaję się jednak na wiedzę prawników na tej
    > grupie, którzy więdzą pewnie więcej na ten temat :)

    Dzieki za odpowiedz, ja wlasnie dowiedzialem, ze sie moge majac ukonczone 16
    lat i pisemna zgode rodzicow. Sa ponoc jakies ograniczenia, zwiazane z
    czasem pracy, etc....ale pytam, zeby sie upewnic.

    Pozdroffka Archie

  • 4. Data: 2002-07-15 16:45:38
    Od: "SOOMAL" <s...@o...pl>

    > Pozdroffka Archie

    pozdro, wieeeeeeeeeeeeeeelki stafonuke!nuke!nuke! motyle jestem, debilem
    jestem

  • 5. Data: 2002-07-16 23:05:55
    Od: "Archie" <a...@i...pl>

    "SOOMAL" wrote...
    <cut>
    > pozdro, wieeeeeeeeeeeeeeelki stafonuke!nuke!nuke! motyle jestem, debilem
    > jestem

    ???
    Milo, ze sie kolega podpisal.

    Bez pozdrowien Archie