  • 1. Data: 2002-07-10 08:21:34
    Temat: odwołanie i termin wyjaśnienia tegoż
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Witam,

    Zgodnie z przysługującym mi prawem odwołałem się w pewnej sprawie (a
    konkretnie bezprawnego pozbawienia statusu bezrobotnego) do Wojewody
    Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy.
    Uczyniłem to 3 czerwca br. W związku z tym mam pytanie, gdzie znajdę
    zapis odnośnie terminów odpowiedzi na odwołanie. Czy Wojewoda Śląski
    ma jakiś określony czas na wyjasnienie odwołania, czy może to zrobić
    po roku, dwóch, etc.?

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 2. Data: 2002-07-10 08:32:36
    Temat: Re: odwołanie i termin wyjaśnienia tegoż
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2002 10:21:34 +0200, Krzysztof Krajewski
    <t...@n...lubi.spamu.pl> napisał(a):

    >Zgodnie z przysługującym mi prawem odwołałem się w pewnej sprawie (a
    >konkretnie bezprawnego pozbawienia statusu bezrobotnego) do Wojewody
    >Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy.

    I jeszcze jedno, przy okazji. Od PUP otrzymałem decyzję z dnia 10 maja
    2002, zgodnie z którą z dniem 8 maja 2002 pozbawiono mnie statusu
    osoby bezrobotnej. Czy to w ogóle jest zgodne z prawem, aby wydana
    decyzja obejmowała mocą prawną okres sprzed jej wydania? A jeśli nie,
    czy taka decyzja jest w ogóle wystawiona zgodnie z prawem?

    Pozdrawiam
    TeDe

  • 3. Data: 2002-07-11 07:44:16
    Temat: Re: odwołanie i termin wyja?nienia tegoż
    Od: <s...@a...net>

> [...]
    > zapis odnośnie terminów odpowiedzi na odwołanie. Czy Wojewoda Śląski
    > ma jakiś określony czas na wyjasnienie odwołania, czy może to zrobić

    Art. 35 KPA

    Kacper