  • 1. Data: 2007-04-02 22:43:31
    Temat: Umowa o świadczenie usług komputerowych
    Od: "Jaruś" <j...@g...com>

    Witam,
    w niedługim czasie mam podpisać swoją pierwszą umowę o świadczenie
    usług komputerowych (serwis, zarządzanie siecią itp.). Jak powinna
    wyglądać taka umowa i co powinna zawierać? Jak określić poszczególne
    zobowiązania i oczekiwania? Czy istnieją jakieś tzw. "slowa klucze" w
    takiej umowie (ktoś mi podpowiedział, że takim słowem jest
    "Administrator sieci" gdyż oznacza ono prawną odpowiedzialność za dane
    przepływające w tej sieci oraz dane zawarte na poszczególnych
    komputerach)?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-03 13:27:21
    Temat: Re: Umowa o świadczenie usług komputerowych
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 2 Apr 2007 15:43:31 -0700, Jaruś napisał/napisała:
> [...]
    > "Administrator sieci" gdyż oznacza ono prawną odpowiedzialność za dane
    > przepływające w tej sieci oraz dane zawarte na poszczególnych

    Ciekawe, a moze ten ktos przytoczyc jakis paragraf ? :)
    Sam jestem ciekaw co i jak...

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2007-04-03 13:44:30
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Witam,

    > zobowi=B1zania i oczekiwania? Czy istniej=B1 jakie=B6 tzw. "slowa klucze" w
    > takiej umowie (kto=B6 mi podpowiedzia=B3, =BFe takim s=B3owem jest
    > "Administrator sieci" gdy=BF oznacza ono prawn=B1 odpowiedzialno=B6=E6 za d=
    > ane
    > przep=B3ywaj=B1ce w tej sieci oraz dane zawarte na poszczeg=F3lnych
    > komputerach)?

    Jest takie "slowo klucz", wynika ono z Rozporzadzenia w sprawie podstawowych
    wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych, gdzie jest
    wspomniany administrator sieci.

    Generalnie jednak to rozporzadzenie i wynikajace z tego odpowiedzialnosc to
    pryszcz. Bardziej sie martw, zebys nie mial w umowie innego slowa klucza -
    administrator bezpieczenstwa informacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 4. Data: 2007-04-03 23:13:19
    Od: "Jaruś" <j...@g...com>

    No ok, ale czy istnieją gdzieś w sieci takie wzory umów, albo
    chociażby przykłady (nie mówie o serwisach gdzie trzeba wysłać SMSa
    aby ujrzeć coś takiego)?