    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o prace weekendową?
    Date: Wed, 21 Sep 2005 19:39:36 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@gprs2.plusgsm.pl

    Joy napisał(a):
    > Witam,
    >
    > W chwili obecnej jestemzatrudniony przez agencje zatrudnienia i co misiac
    > podpiuję umowe o prace tymczasową. Jednak od października interesowała by
    > mnie praca tylko w weekendy. Czy istnieje jakiś rodzaj zatrudnienia na prace
    > weekendową?
    > Czy moge prosic ewentualnie jakies linki z szerszym info na ten temat? Czy
    > ewentualnie podpisywać nadal ta sama umowe dogadac sie z pracodawcą aby dal
    > mniejszy wymiar czasu pracy a potem w2ewnatrz firmy ktora mnie "wynajmuje"
> [...]

    Art. 144 kp:
    Na pisemny wniosek pracownika może być do niego stosowany system pracy,
    w którym praca jest świadczona wyłącznie w piątki, soboty, niedziele i
    święta. W tym systemie jest dopuszczalne przedłużenie dobowego wymiaru
    czasu pracy, nie więcej jednak niż do 12 godzin, w okresie
    rozliczeniowym nieprzekraczającym 1 miesiąca.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz