  • 1. Data: 2005-09-21 15:21:54
    Temat: Pismo od Intrum Justitia - pytanie
    Od: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    witam,
    zalegam wobec HDI Samopomoc kwotę 345 zł, od 8 miesięcy toczę z nimi walkę
    pisemną, ponieważ uważam, że nie słusznie tyle naliczyli, ale mniejsza o to.
    Otóż dostałem dziś pismo z Intrum Justitia, w którym jest napisane, że jak
    nie zapłacę to doprowadzą do wszczęcia przed sądem postępowania o ujawnienie
    mojego majątku, że wpisza mnie potem do krajowego rejestru sądowego (?) do
    rejestru dłużników. Pytanko - spotykałem się już wcześniej z wezwaniami do
    zapłaty, ale z pismem straszącym wszczęciem postępowania o ujawnienie
    majątku nie. O co tu chodzi? Majątku żadnego nie mam, obecnie bez pracy, nie
    mam nic swojego i nie ukrywam tego - ba, sam to mogę Intrum Justiti
    podesłać. A więc o co tu chodzi?

    pozdrawiam,
    mirek

  • 2. Data: 2005-09-21 15:24:55
    Temat: Re: Pismo od Intrum Justitia - pytanie
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > podesłać. A więc o co tu chodzi?

    O to, zeby Ci sie zrobilo mokro w majtkach.
    Czy Twoja walka trwa na papierze, z tym HDI?
    Czy tok reklamacji nie zostal przerwany?
    Napisz wiecej.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-09-21 15:27:40
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek" <

> [...]
    > majątku nie. O co tu chodzi? Majątku żadnego nie mam, obecnie bez pracy,
    > nie mam nic swojego i nie ukrywam tego - ba, sam to mogę Intrum Justiti

    proste straszenie komornikiem przestało juz działać

    macso

  • 4. Data: 2005-09-21 15:34:44
    Od: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mirek" <
    >
    > proste straszenie komornikiem przestało juz działać
    >
    > macso

    alez oni własnie piszą, że to ujawnienie to dla komornika ma być...

    Mirek

  • 5. Data: 2005-09-21 15:36:49
    Od: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > O to, zeby Ci sie zrobilo mokro w majtkach.
    > Czy Twoja walka trwa na papierze, z tym HDI?
    > Czy tok reklamacji nie zostal przerwany?
    > Napisz wiecej.

    cały czas walka na papierze oni-ja + odwolania itd, wszystko poleconymi od
    czasu, kiedy poczułem, że będzie się zaczynało robić ciekawie, póki co nie
    byłem z tym nigdzie (adwokat, radca itp).

    w piśmie jest napisane, że to ujawnienie to dadzą komornikowi, dzięki czemu
    będzie mi pobory mógł zająć - tyle, że jak pisałem nic nie mam i hdi o tym
    wie - pisałem pismo w tej sprawie.

    pzdr
    Mirek

  • 6. Data: 2005-09-21 15:43:50
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Mirek napisał(a):
    > alez oni własnie piszą, że to ujawnienie to dla komornika ma być...

    najpierw wyrok sądu
    potem komornik
    a ich ignoruj

    KG

  • 7. Data: 2005-09-21 15:55:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mirek napisał(a):

    > w piśmie jest napisane, że to ujawnienie to dadzą komornikowi, dzięki czemu
    > będzie mi pobory mógł zająć - tyle, że jak pisałem nic nie mam i hdi o tym
    > wie - pisałem pismo w tej sprawie.

    Bo jest cos takiego jak postepowanie o wyjawienie majatku. Toczy sie
    przed sadem. W praktyce wypelniasz odpowiednie druczki + skladsz
    przyrzeczenie. Jeden egzemplarz dla sadu, jeden dla wierzyciela. Jak nic
    nie masz to nic nie wpiszesz i tyle.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-09-21 17:46:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl> napisał w
    wiadomości news:dgrtrb$k5j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A więc o co tu chodzi?

    Wsadź to pismo w śmieci. Jeśli chcesz, to możesz ich poinformować, że
    dług jest sporny, ale to już zbytek łaski, bo powinni to wiedzieć od
    wierzyciela, a jak nie wiedzą, to ich sprawa. Póki nie pójdą z tym do
    sadu, póty do żadnego komornika Cię podać nie mogą. Muszą mieć tytuł
    wykonawczy. Bez tego nikt poważny z nimi nie będzie rozmawiał.