  • Data: 2007-03-19 22:53:18
    Temat: Umowa o prace i zakaz DG.
    Od: Tomasz Kałużny <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukalem w archiwum, ale znalazlem sprzeczne informacje. Dlatego spytam,
    czy pracodawca ma prawo w umowie o prace zakazac prowadzenia
    jakiejkolwiek (bo konkurencyjnej to zrozumiale) dzialalnosci
    gospodarczej? Akurat dotyka mnie ten problem i o ile jestem zadowolony
    ze swojej pracy, to stworzyla mi sie mozliwosc zarobienia co miesiac
    paru groszy w zupelnie innej dziedzinie w wolnych chwilach. Celowosc
    rozmowy z szefem o zmianie jego 'widzimisie' pomine, bo choc uczciwy i
    hojny z niego czlowiek to zdania ot tak sobie nie zmieni. Chcialbym miec
    ewentualnie jakies argumenty.

    Pozdrawiam. Tomek.