    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa o prace i płatność pod stołem
    Date: Thu, 05 Jul 2012 22:30:49 +0200

    Znajomy pracuje na etat, pełen wymiar godzin. Na umowie aktualne minimum
    płacowe (1500zł?) natomiast wypłaty dostaje co miesiąc 2500zł (gotówką).
    Dobrze czy niedobrze tak pracował sobie kilka lat (kwoty, które wpisałem
    obowiązują go aktualnie a nie przez kilka lat :) ) aż ostatnio ktoś go
    postraszył, że w razie kontroli dostanie po zadku równo mocno co
    pracodawca.

    Co grozi pracodawcy w takich sytuacjach a co pracownikowi?