  • 31. Data: 2009-11-04 11:38:02
    Temat: Re: Umowa o prace - Jest podstawa i jej nie ma ;)
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "DzikBagienny" napisał:
    > A w przypadku umowy probnej moge ja zlozyc wypowiedzenie ? Jesli chodzi o
    > dyscyplinarke to moga mi ja wreczyc tylko w przypadku ciezkiego naruszenia
    > przeze mnie obiwiazkow

    zdaje się ze taka umowa jest po pierwsze nieważna a po drugie nosi znamiona
    przestępstwa, musisz się wybrać do jakiegoś prawnika co się tym zajmie,
    problemem może być jedynie udowodnienie takiego faktu, ale myślę że i to da
    się zrobić podstawiając do zatrudnienia jakiegoś agenta!:O)

    p.s. takie metody stosują wszystkie banki, a wiadomo ze banki to oszuści i
    złodzieje:O)

  • 32. Data: 2009-11-05 15:57:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hcrja8$gi5$1@inews.gazeta.pl DzikBagienny
    <n...@i...com> pisze:

    > Zreszta nie tylko ja tak zrobilem.
    To nie ma znaczenia.

    > Nikt z handlowcow z ktorymi gadalem tego nie widzial.
    Potwierdzą to zeznaniami w razie sprawy w sądzie?

    > Niektorzy nie dostaliprowizji od lipca. Dziwie sie ze nie reagowali.
    Hmm, ja trochę mniej...

    > A w przypadku umowy probnej moge ja zlozyc wypowiedzenie ?
    Tak. Art. 32 §1 i art. 34 KP.

    > Jesli chodzi o dyscyplinarke to moga mi ja wreczyc tylko w przypadku
    > ciezkiego naruszenia przeze mnie obiwiazkow
    To często idzie zmontować albo sprowokować.

    --
    Jotte